Spring naar bijdragen

Rwanda project Mamba


Aanbevolen berichten

Laatst heb ik op het forum aandacht gevraagd voor het project in Mamba te Rwanda die we met medewerkers van gelooft.com hebben om daar de allerarmsten te helpen. Zie daarover op www.gelooft.com > snelmenu en daaronder vind je het project Eglise Apostolique Mamba. We zijn momenteel samenwerking aan het zoeken met verwante organisaties die er actief zijn. Zoals Jeugd met een Opdracht. Momenteel hebben we mensen geholpen die moeten leven van een maaltijd per week en hebben we de allerarmsten de kinderen kleding van meegegeven, bij hen die in vodden lopen. Ik zag er velen toen ik het gebied bezochte. Ook wordt er vanuit het kerkje gestart met het geven van onderwijs aan de kinderen. Voedsel, kleding en onderwijs zijn nu onze speerpunten. Daarbij is een stukje grond aangekocht om voor zichzelf rijst op te verbouwen voor een 14 tal mensen. We zoeken mensen die ons in dit project willen steunen met een financiële bijdrage. In het bijzonder mensen die maandelijks of per kwartaal een kleine bijdrage doen zijn we naar op zoek, om het verschil te kunnen maken. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Dwarrel locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid