_Anja_ 0 Geplaatst 21 december 2015 Rapport Share Geplaatst 21 december 2015 Voor wie nog in wil zoomen.......er is een geinige film bezig op RTL8, The best exotic Marigold hotel. Link naar bericht Deel via andere websites
C-F-K 0 Geplaatst 21 december 2015 Rapport Share Geplaatst 21 december 2015 Heb hem toch op de Blues Brothers 2000 gezet, blijft een leuke film! Als we het toch over het televisie aanbod hebben: Om middernacht begint "A.D. The bible continues" op fox. Ze vertellen het verhaal van Handelingen. Blijf expres wat later op om het te zien Iemand deze al eens gekeken? En is het wat? Link naar bericht Deel via andere websites
C-F-K 0 Geplaatst 22 december 2015 Rapport Share Geplaatst 22 december 2015 Gedult heeft mijn vragen beantwoord De eerste 2 afleveringen gezien. Het is een beetje opgenomen zoals vele geromantiseerde verhalen zoals Rome of Vikings. Hoewel het altijd goed is om een vertelling eens te zien met andere ogen, heeft deze regisseur gekozen om de onbekende stukken in te vullen met zijn interpretatie van het verhaal om er zo een "flitsende" serie van te maken. Op z'n 21e eeuws zullen we maar zeggen Natuurlijk heeft iedereen zo zijn/haar eigen interpretatie van het verhaal, en dit is die van de regisseur! Leuke adaptatie. Hopelijk worden mensen zo getriggered om het Boek te lezen. Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 22 december 2015 Rapport Share Geplaatst 22 december 2015 Klinkt interessant! Jammer dat ik ff geen tijd heb voor tv voorlopig, maar wie weet ooit. Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 12 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2016 Zijn hier meer: 'De slimste mens' kijkers? Vanavond weer om 20:25 op NPO 2. Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 13 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2016 Geen TV hier. Wel fervent "Wie is de mol" kijker, via de website want via uitzending gemist krijg ik natuurlijk een locatie blokkade. Link naar bericht Deel via andere websites
C-F-K 0 Geplaatst 28 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2016 Een beetje jaren 90 nostalgie: Vanavond op Fox de eerste 2 afleveringen van het nieuwe X-Files seizoen! Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 1 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2016 TV Vier begint nu ook een WIDM serie... zwijmel. Maar moeilijker terug te kijken dus ik houd het bij de NPO. Link naar bericht Deel via andere websites
Pjotr92 0 Geplaatst 4 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2016 TV Vier begint nu ook een WIDM serie... zwijmel. Maar moeilijker terug te kijken dus ik houd het bij de NPO. Vier zet ze ook op Youtube: Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 17 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2016 Olympische spelen ! Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Prinsengrachtconcert 2016 om 21:20 op NPO 2 Link naar bericht Deel via andere websites
ineke-kitty 56 Geplaatst 20 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2016 Wat en geweldig concert was dat vanavond. Allemaal bekende aria's voor mij. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten