remkovdM 0 Geplaatst 14 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2015 Gezien ik alle volgende boeken gelezen heb en ik ze niet nog een keer hoef te lezen wil ik ze graag kwijt. Als je interesse in 1 of meerdere boeken hebt, laat het me weten, dan kunnen we wat afspreken. Het gaat om de volgende boeken: Over eindtijd en messiaanse profetie: Lijnen naar de eindtijd - Piet Borst Het Ezechiël verbond - Ron Rhodes De 13 satanische bloedlijnen - Robin de Ruiter Door het oog der profeten - A. Luijben All the Messianic prophecies - Lockyer The sign - van Kampen Creationisme vs evolutie: Er klopt niks van! - David Sörensen Dawkins' God - Alister McGrath Degeneratie - Peter Scheele Verenigbaarheid van evolutie en God: Heeft evolutie een doel? - Jacob Klapwijk Sterrenstof - René Fransen Schepping en evolutie - Sjoerd Bonting Meerdere apologetische onderwerpen: Dat geloof je toch niet! - Michael Green Waarom zouden wij ook maar iets geloven? - James Sire Moderne wetenschap in de Bijbel - Ben Hobrink The universe next door - James Sire Ik heb te weinig geloof om een atheïst te zijn - Geisler & Turek Omhoog kijken in platland - Dekker & Woudenberg & vd Brink De God die is - Ouweneel Het christendom is zo gek nog niet - Dinesh D'Souza Geloven in een God die niet bestaat - Klaas Hendrikse Geleerd en gelovig - Dekker (en 21 andere wetenschappers) De ondergang van het atheïsme - Alister McGrath Dawkins als misvatting - Alister McGrath Betrouwbaarheid OT, NT en bestaan Jezus: Op betrouwbare grond - G. van den Brink Alleged discrepancies of the Bible - John Haley Dethroning Jesus - Bock & Wallace The many gospels of Jesus - Driesbach Reinventing Jesus - Komoszewski & Sawyer & Wallace Why the passion? - Laurie Fifty reasons why Jesus came to die - Piper Seeing and savoring Jesus Christ - Piper How to read Genesis - Longman The historical reliability of the gospels - Blomberg Behold the man - Thomas Fiction or fraud - Thomas Misquoting Truth - Jones The books the church suppressed - Green Putting Jesus in his place - Bowman & Komoszewski Link naar bericht Deel via andere websites
Flash Gordon 274 Geplaatst 14 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2015 wat me hiervan boeiend lijkt heb ik al Link naar bericht Deel via andere websites
student 45 Geplaatst 15 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2015 wat me hiervan boeiend lijkt heb ik al idem, en ook sommige die niet boeiend zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten