Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

dag sadgirl,

Ik vrees dat je op het verkeerde forum zit. Dit is een christelijk forum, en de algemene christelijke tendens is om zelfmoord te ontraden. Ik vrees ook dat je weinig fora zult vinden waar het tips geven over hoe zelfmoord te plegen gedoogd zullen worden, zelfs op specifieke fora voor mensen met zelfmoordgedachten. Ben je trouwens christelijk?

Mijn ervaring is dat zelfdoding vaak een permanente oplossing is voor een tijdelijk probleem, en ja ik heb in dezelfde situatie gezeten. Mijn vraag is dan ook waarom je zelfmoord wilt plegen.

Verder zou ik je afraden om via medicatie zelfmoord te plegen... Enerzijds zijn heel wat medicatie tegenwoordig daarop voorzien en is het dus heel moeilijk, moet je er al heel veel van nemen, een antibraakmiddel innemen zodat je lichaam ze niet terug uitstoot. Meestal komt de dood door een orgaanfalen wat heel pijnlijk en langdurig schijnt te zijn.

Als je humaan aan je einde wilt komen, raad ik je aan even te zoeken naar Zwitserland, waar er specifiek een ziekenhuis is waar ze je begeleiden bij zelfdoding, het middel die ze gebruiken is naar mijn weten hier niet vrij te verkrijgen.

edit: ik heb even moeten zoeken maar de organisaties in Zwitserland waar ik op doelde zijn exit en dignitas.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi Sadgirl,

We willen je graag doorverwijzen naar chris.nl.

Daar is je (hulp)vraag wat meer op de goede plek.

In je profiel staat geen leeftijd vermeld,

hier staat wat info voor jongeren: http://www.chris.nl/jongeren/

volwassenen verwijzen ze door naar: http://www.dehoop.org/45338/hulp-nodig

Hopelijk heb je iets aan die sites!

Meer als bidden kunnen we helaas niet voor je doen!

Sterkte!

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid