pain2hands 0 Geplaatst 14 december 2014 Rapport Share Geplaatst 14 december 2014 Dit is wat hij deed: Dit zijn de geboorten des hemels en der aarde, als zij geschapen werden; ten dage als de Heere God de aarde en den hemel maakte. En allen struik des velds, eer hij in de aarde was, en al het kruid des velds, eer het uitsproot; want de Heere God had niet doen regenen op de aarde, en er was geen mens geweest, om den aardbodem te bouwen. Maar een damp was opgegaan uit de aarde, en bevochtigde den gansen aardbodem. En de Heere God had den mens geformeerd uit het stof der aarde, en in zijn neusgaten geblazen den adem des levens; alzo werd de mens tot een levende ziel. Ook had de Heere God een hof geplant in Eden, tegen het oosten, en Hij stelde aldaar den mens, dien Hij geformeerd had. Dit is wat hij gedaan had: En de Heere God had alle geboomte uit het aardrijk doen spruiten, begeerlijk voor het gezicht, en goed tot spijze; en den boom des levens in het midden van den hof, en de boom der kennis des goeds en des kwaads. Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 15 december 2014 Rapport Share Geplaatst 15 december 2014 Bron: http://www.online-bijbel.nl/bijbelboek/Genesis/2/1-25 Ik neem aan dat iedereen op een christelijk forum dit wel weet..? Link naar bericht Deel via andere websites
pain2hands 0 Geplaatst 19 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2014 wat be jij dan in "dit is wat hij gedaan had:"? Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 19 december 2014 Rapport Share Geplaatst 19 december 2014 Ik snap niet wat je wilt vragen. Link naar bericht Deel via andere websites
Spons 0 Geplaatst 20 december 2014 Rapport Share Geplaatst 20 december 2014 Kan de topic starter misschien uitleggen wat het doel van dit topic is? Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 Kan de TS voortaan uitleg geven bij alle volgende posts? Link naar bericht Deel via andere websites
kazak 0 Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Bron: http://www.online-bijbel.nl/bijbelboek/Genesis/2/1-25Ik neem aan dat iedereen op een christelijk forum dit wel weet..? Hoi Humanist, "dit wel weet" Daar zet ik een vraagteken bij? De conclusie die je hier stelt, is zeer voorbarig en geeft naar de topic starter geen pas. Een vr. groet. Link naar bericht Deel via andere websites
Maria K. 51 Geplaatst 14 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2015 De conclusie die je hier stelt, is zeer voorbarig en geeft naar de topic starter geen pas. Topic starter zelf denk hier heel anders over. Deze gebruikers hebben de auteur Humanist bedankt voor deze post: pain2hands (19 dec 2014 02:00) Daar dit een nogal oud topic is en Pain2hands al sinds februari niet meer ingelogd is geweest en jij dit topic bumpt en dus blijkbaar weet wat hij/zij bedoelde, is het misschien zinnig, dat je dat ook even zou kunnen uitleggen? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten