sniffel 0 Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 Als ik een NBV eBook wil kopen moet ik 19,95 betalen, als je op http://www.downloadbijbel.nl/ kijkt heb je wel een gratis NBV voor op je iPod. Mag ik dan iedere Audio bijbel downloaden , heb engelse versies gevonden met mooie drama achtergrond geluiden erin verwerkt, maar weet niet of ze legaal/rechtenvrij zijn Link naar bericht Deel via andere websites
Devootje 4 Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 Ze hoeven niet per se rechtenvrij te zijn. Als je ze gratis kunt downloaden van de rechthebbende, is het volgens mij ook legaal. Als je download via een illegaal kanaal (torrents bijv), dan ben in principe in overtreding. Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 Torrents kunnen ook legaal zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Devootje 4 Geplaatst 4 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2014 Torrents kunnen ook legaal zijn. Dat wist ik dan weer niet Link naar bericht Deel via andere websites
Boah 0 Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 Bedrijven gebruiken ook torrent voor hun Linux/Ubuntu achtige freeware. Grote en populaire bestanden kun je dan gratis transporteren Link naar bericht Deel via andere websites
pain2hands 0 Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 Het is niet het originelen product,of zijn u woorden tegenwoordig geld waard en verkoopbaar? Link naar bericht Deel via andere websites
sniffel 0 Geplaatst 10 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Mischien een ideetje, een keer collecteren wereldwijd en alle rechten opkopen,alle vertalers en voorlees professionals betalen, en zo iedereen vrij een bijbel , of audio bible. Nu heb je soms audio bijbels van 120 euro Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst 10 december 2014 Of we gebruiken dat geld om een probleem op te lossen. Link naar bericht Deel via andere websites
sniffel 0 Geplaatst 20 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2014 God heeft al vaak voor mij problemen opgelost, wrok en verslavingen bijvoorbeeld Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 20 december 2014 Rapport Share Geplaatst 20 december 2014 Of we gebruiken dat geld om een probleem op te lossen. Juist. Voor dat geld kan je beter een paar waterputten slaan in een gebied waar geen schoon water beschikbaar is voor de lokale bevolking. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten