Spring naar bijdragen

Nieuw op deze forum!


Aanbevolen berichten

Hallo broeders en zusters,

Wij willen graag ons even voorstellen want dat is wel zo beleefd als je je ergens opnieuw aanmeld. ( we zijn allebei 37)

Kom zelf uit een christelijke familie en ben dus christelijk opgevoed. Als kind ben ik altijd met mijn ouders meegegaan na de kerk dit ook omdat mijn vader organist is in verschillende gemeentes. Het werd mij niet opgedwongen maar ging uit vrije wil.

In de puberteit ben ik het geloof een beetje uit het oog verloren en kon niet echt een relatie met God hebben dit omdat Ik Zijn liefde niet voelde. In de puberteit veranderd er toch altijd van alles.

Heb niet veel aandacht besteed aan het geloof totdat ik mijn Ex vriend leerde kennen en hij ook wekelijks naar de kerk ging.

Het was een boeren familie en die gingen vaak structureel naar de kerk toe en wilde toen ook weer mee naar de kerk.

Waarschijnlijk heeft de Heilige geest toch tot mij gesproken om weer wat in het geloof te gaan verdiepen.

Sindsdien ben ik toch meer naar de kerk gegaan en heb belijdenis gedaan.

De relatie met die jongen heeft geen vervolg gehad om dat er toch geen boerin in mij schuil gaat. ( toch een stadsmens)

Door de favoriete datingsite christianmatch heb ik mijn huidige man leren kennen waar ik nu een jaar mee getrouwd ben.

Wij ervaren de kracht van onze liefde dat we dat aan de Heer te danken hebben en daar zijn we Hem erg dankbaar voor.

Wij komen allebei uit verschillende stromingen. Ik ben opgevoed in een gereformeerde gemeente en en mijn man komt uit een pinkstergemeente en dat is wel erg verschillend van elkaar.

Zijn nu op zoek naar een gemeente die allebei bij ons past en zoeken toch iets van een evagelische gemeente.

Op het moment hebben we niet veel christelijke mensen om ons heen en dat is toch het belangrijkste wat er is.

We hebben allebei ervaren dat het beter is om met christelijke mensen om te gaan dan niet christenen.

De levensinstelling van niet christenen is toch anders als wel christenen en dat ervaren wij toch in ons leven.

Heb je behoefte om een gesprek met ons aan te gaan en te kletsen over o.a het geloof dan staan wij daar open voor.

Uiteindelijk zijn we toch broeders en zusters van elkaar en proberen elkaar lief te hebben.

Wij wensen jullie Gods rijke zegen toe en een liefdevolle band met God en dat de band met God jullie allemaal mag versterker.

Een ieder is een parel in Gods hand en dat mag je ook zelf beseffen. Leef met de Heer en vertrouw op Hem

God bless

Lovekoppel

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid