Olorin 155 Geplaatst 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 Ja, Opwekking heeft dat gedaan. Bijgeloof... Link naar bericht Deel via andere websites
broer konijn 0 Geplaatst 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 Ongelooflijk. Terwijl de bijbel nog wel zo duidelijk is dat dat je het getal niet kunt zien, maar moet berekenen. Dat wil zeggen volgens Openb.13:18: voor wie het verstand heeft.. Wat je wel ziet, zegt de bijbel, dat is een beest dat spreekt als de draak (de satan die Adam ook ten val bracht met zijn schijnwaarheden) die er een beetje uit ziet als het Lam (horens van het Lam) en die er niet uitziet als iets akeligs (want het verleidt) en het zal zijn macht bewijzen doordat het een beeld tekenen zal laten doen. En als de chromen tapbladen worden gesloten of weggeschoven, is het volgens mij tijd om naar bed te gaan. Want dan zal er ook wel niets meer uit de tap komen.. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 19 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2014 Weer een reden om een iPhone te nemen! Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 19 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2014 Weer een reden om een iPhone te nemen! Link naar bericht Deel via andere websites
student 45 Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 @ Olorin, verkeerd plaatje. Er zit een hap in die appel/apple, dus Eva heeft al een hap genomen. Link naar bericht Deel via andere websites
student 45 Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 't Is oppassen tegenwoordig: Link naar bericht Deel via andere websites
Davy964 2 Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 @ Olorin,verkeerd plaatje. Er zit een hap in die appel/apple, dus Eva heeft al een hap genomen. Dat maakt de situatie niet minder ernstig en bewijst dat Apple het werk van de duivel is! Link naar bericht Deel via andere websites
broer konijn 0 Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Eerlijk is eerlijk; de boom en dus ook de vrucht is het werk van God. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Het motto van Google is dan ook 'do no evil', en aangezien zij het onderscheid weten weten ze precies wat ze niet moeten doen! Link naar bericht Deel via andere websites
broer konijn 0 Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Is gelijk weer 100% back on-topic Link naar bericht Deel via andere websites
Davy964 2 Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Eerlijk is eerlijk; de boom en dus ook de vrucht is het werk van God. De gebeten vrucht is dan weer t werk van de duivel, zonder hem geen hap eruit. Link naar bericht Deel via andere websites
broer konijn 0 Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 De gebeten vrucht ... En Apple is weer de gebeten hond Waarmee we nu wel de natuur van de vrucht hebben herleid tot die van de hond. En laat dat nou in overeenstemming zijn met de evolutietheorie ! gebeten vrucht = apple = gebeten hond = gebeten beest... Link naar bericht Deel via andere websites
Davy964 2 Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 De gebeten vrucht ... En Apple is weer de gebeten hond Waarmee we nu wel de natuur van de vrucht hebben herleid tot die van de hond. En laat dat nou in overeenstemming zijn met de evolutietheorie ! gebeten vrucht = apple = gebeten hond = gebeten beest... Dus je suggereert nu dat de evolutietheorie satanisch is?! Link naar bericht Deel via andere websites
broer konijn 0 Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Nee joh! Ik stel dat als hond en appel van dezelfde aard zijn, zoals we hier ook hebben geconstateerd; dat dat wordt ondersteund door (c.q. een ondersteuning is van) de evolutietheorie. Maar ook jouw suggestie vind ik eigenlijk ook nog niet zo raar! als: Gebeten vrucht ontkennen = satanisch en: Evolutietheorie = gebeten vrucht ontkennen dan geldt: Evolutieleer = satanisch Maar wat mij beteft is de evolutietheorie niet kwaadaardig in zichzelf; want het is een openbaar (kenbaar) geloof tegen beter weten in. Het beest in de mens op zijn nummer gezet Link naar bericht Deel via andere websites
Quest 90 Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Ga ff naar het evolutie topic met je rabiate onzin en spam niet het hele forum ermee vol. Link naar bericht Deel via andere websites
broer konijn 0 Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Ga ff naar het evolutie topic met je rabiate onzin en spam niet het hele forum ermee vol. maak je niet dik Link naar bericht Deel via andere websites
Davy964 2 Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Ga ff naar het evolutie topic met je rabiate onzin en spam niet het hele forum ermee vol. Dit topic staat vol met grappen en niet serieuze constateringen, net als mijn 'je beweert dat..' Neem het vooral niet serieus Link naar bericht Deel via andere websites
Quest 90 Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Tuurlijk wel, elk topic, waar dan ook of het in de koffiebar is of weet ik veel waar is vervuld van haat en afkeuring, met of zonder zogenaamde grappige insteek. verder ik het gezeik van oceanos, broer konijn en hun extremisme en gelul gewoon zat, net als de meerderheid van de (ex)forum deelnemers, het is me een totaal raadsel waarom er niks aan gedaan wordt. Link naar bericht Deel via andere websites
Davy964 2 Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Tuurlijk wel, elk topic, waar dan ook of het in de koffiebar is of weet ik veel waar is vervuld van haat en afkeuring, met of zonder zogenaamde grappige insteek.verder ik het gezeik van oceanos, broer konijn en hun extremisme en gelul gewoon zat, net als de meerderheid van de (ex)forum deelnemers, het is me een totaal raadsel waarom er niks aan gedaan wordt. Je ongenoegen uiten mag ook in een privebericht naar de crew. En deze meerderheid mag er ook melding over maken bij de crew als zij gehoord wil worden. Link naar bericht Deel via andere websites
Quest 90 Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Dus ik moet mijn ongenoegen bij de crew neerleggen, vervolgens ga je zelf og even je mening verkondigen en daar zou ik dan alleen achter de schermen op mogen reageren, tuurlijk joh. Letterlijk naar anderen ja, niet naar zichzelf. Vervolgens ellelange postingen of totaal onbegrijpbare zichzelf tegensprekende lappen tekst, of vol met steken onderwater naar katholieken, evolutie theorie of sneren naar homo's, net als broer konijn maakt Oceanos zich hier schuldig aan. Forums zijn nog steeds populair op internet. De forums die populair zijn hebben hun extremistische elementen verwijderd, hier worden ze toegestaan, waarschijnlijk uit christelijk mededogen. Link naar bericht Deel via andere websites
Davy964 2 Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Je hebt gelijk, ik heb mijn mening weggehaald. Nu verwacht ik ook van jou om dit te overleggen met de crew. Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Admod note:Berichten en reacties tot opzettelijk off-topic gaan zijn verwijderd. Opmerkingen tot het afkraken van iemands visie over o.a. evolutie zijn in dit topic niet gewenst. Ga hiervoor naar de aangewezen evolutie topics. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 @ Olorin,verkeerd plaatje. Er zit een hap in die appel/apple, dus Eva heeft al een hap genomen. Klopt. Laat zien welke zonde Apple symboliseert. Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 Hetzelfde met de streepjescode ! Link naar bericht Deel via andere websites
student 45 Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 Wat dacht je van de betaalchip die op komst is: Op. 13: 16, 17: En het maakt, dat het aan allen, kleinen en groten, en rijken en armen, en vrijen en dienstknechten, een merkteken geve aan hun rechterhand of aan hun voorhoofden; En dat niemand mag kopen of verkopen, dan die dat merkteken heeft, of den naam van het beest, of het getal zijns naams. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten