Spring naar bijdragen

Spirituele persoon die een 2 duifjes ziet.


Aanbevolen berichten

Was een persoon tegen gekomen op vakantie die heel erg met spirituele dingen bezig was de hele dag en zij zei dat ik 2 duifjes hele tijd rond mij had, nu bid ik iedere morgen of God in mij hart wil komen en de heilige Geest mij sterkte en kracht wil geven en leiding geven aan mn leven.Wat ik denk is dat ze kon zien in de geestelijke wereld.

Ook zei ze dat als ze hele dag ging klagen en boze taal uitsloeg ze bultjes kreeg op haar gezicht, moest toen denken aan dat wat Jezus zei : niet wat de mond ingaat maakt de mens onrein maar wat de mond uitgaat.

Heb haar de tip gegeven om voor de mensen waar ze boos op was te zegen of een zegen uit te spreken ,vondt zij ook een goed idee omdat ze soms helemaal gefrustreerd was door haar verleden

Link naar bericht
Deel via andere websites

die vrouw zei dat ze 2 duifjes zag en ik heb de indruk dat sommige mensen de gaven hebben om in de onzichtbare wereld te zien.

De bijbel heeft het ook over dat de onzichtbare wereld reeeler is dan de zichtbare.

Omdat ik smorgens bid om de Heilige Geest, en die vrouw kon dat zien

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik geloof ook zeker dat er mensen zijn met 'gaves' die in de 'onzichbare' wereld kunnen kijken. Ik ben echter kritisch naar de mensen die dat beweren aangezien er zoveel oplichters zijn enzo.. Mijn voor de hand liggende vraag:

Had je haar van te voren verteld dat je bad voor de Heilige Geest? En hoe ging dat gesprek eigenlijk. Zei ze het opeens: 'hoi' 'hoi' 'ik zie twee duiven bij je' 'oke...' ?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik geloof ook zeker dat er mensen zijn met 'gaves' die in de 'onzichbare' wereld kunnen kijken. Ik ben echter kritisch naar de mensen die dat beweren aangezien er zoveel oplichters zijn enzo.. Mijn voor de hand liggende vraag:

Had je haar van te voren verteld dat je bad voor de Heilige Geest? En hoe ging dat gesprek eigenlijk. Zei ze het opeens: 'hoi' 'hoi' 'ik zie twee duiven bij je' 'oke...' ?

Hoe zie je je 'kritisch-zijn' (om het zo maar even te noemen) dan terug? Hoe komt dat tot uiting, bedoel ik. Je gelooft het namelijk wel, dus welke afwegingen heb je gemaakt, als ik vragen mag?

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid