Spring naar bijdragen

Welke kerk past bij mij?


Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
Ik bezoek twee kerken. Ten eerste de evangelisch-lutherse gemeente antwerpen en verder de dienst van de NPB te Varsseveld.

Antwerpen én Varsseveld? Dat ligt een eind uit elkaar.. of zie ik dat verkeerd?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Deze zondag ga ik een baptistengemeente in mijn plaats bezoeken :)! De laatste week heb ik door hooikoorts helaas geen gemeente kunnen bezoeken, dan maak ik alleen maar lawaai met mijn geproest.

Ik zal als 'geïnteresseerde' zondag worden opgevangen door leden van de gemeente, zodat ik niet voor verrassingen kom te staan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Hey Aer, ik was eigenlijk wel benieuwd hoe je het bezoek aan de kerk ervaren hebt?

Ik ben naar 2 kerken geweest (RK diensten), de baptistengemeente is er helaas niet van gekomen :). Deze wil ik aanstaande zondag bezoeken. Een tekenbeet en de daarbijhorende stressmomenten gooiden roet in het eten, maar door een antibiotica kuur ben ik nu weer helemaal fit :).

Om even terug te komen op wat ik er van vond: de Rooms-katholieke diensten spraken mij niet heel erg aan, ik ben meer iemand van minder 'poespas' en van meer preken. Ik heb de Baptistengemeente en Protestantse gemeente een mail gestuurd, vind het altijd fijn om een 1 op 1 gesprek te hebben. Dan weet ik wat me te wachten staat.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid