Credible 0 Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Admod note:Niet constructieve posts verwijderd. Link naar bericht Deel via andere websites
arctic1969 0 Geplaatst 29 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2014 Ik zou in ieder geval NOOIT naar de Victory Outreach gaan!! Helaas weet ik uit ervaring dat het een erg slechte kerk vol leugens en manipulatie en kleinering is!! Hoe mooi ze zich ook voor doen...trap er AJB nooit in! Link naar bericht Deel via andere websites
maartenluther 0 Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 Ik bezoek twee kerken. Ten eerste de evangelisch-lutherse gemeente antwerpen en verder de dienst van de NPB te Varsseveld. Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 8 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2014 Ik bezoek twee kerken. Ten eerste de evangelisch-lutherse gemeente antwerpen en verder de dienst van de NPB te Varsseveld. Antwerpen én Varsseveld? Dat ligt een eind uit elkaar.. of zie ik dat verkeerd? Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 9 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2014 Deze zondag ga ik een baptistengemeente in mijn plaats bezoeken ! De laatste week heb ik door hooikoorts helaas geen gemeente kunnen bezoeken, dan maak ik alleen maar lawaai met mijn geproest. Ik zal als 'geïnteresseerde' zondag worden opgevangen door leden van de gemeente, zodat ik niet voor verrassingen kom te staan. Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 9 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2014 Fijn om te horen Aer, heb je vooraf contact opgenomen ofzo? Link naar bericht Deel via andere websites
Miekje 0 Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Hey Aer, ik was eigenlijk wel benieuwd hoe je het bezoek aan de kerk ervaren hebt? Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 21 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2014 Hey Aer, ik was eigenlijk wel benieuwd hoe je het bezoek aan de kerk ervaren hebt? Ik ben naar 2 kerken geweest (RK diensten), de baptistengemeente is er helaas niet van gekomen . Deze wil ik aanstaande zondag bezoeken. Een tekenbeet en de daarbijhorende stressmomenten gooiden roet in het eten, maar door een antibiotica kuur ben ik nu weer helemaal fit . Om even terug te komen op wat ik er van vond: de Rooms-katholieke diensten spraken mij niet heel erg aan, ik ben meer iemand van minder 'poespas' en van meer preken. Ik heb de Baptistengemeente en Protestantse gemeente een mail gestuurd, vind het altijd fijn om een 1 op 1 gesprek te hebben. Dan weet ik wat me te wachten staat. Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 26 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2014 Een kleine, maar mooie update : Ik word volgende week zondag tijdens het Heilig Avondmaal voorgesteld als Vriend van de baptistengemeente die ik bezoek. Een kerk die bij mij past heb ik dus zeker gevonden. Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 26 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2014 Superfijn! Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 27 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 Superfijn! Voel me echt op mijn plek Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2014 Een kleine, maar mooie update :Ik word volgende week zondag tijdens het Heilig Avondmaal voorgesteld als Vriend van de baptistengemeente die ik bezoek. Een kerk die bij mij past heb ik dus zeker gevonden. Hé wat leuk. Succes en veel plezier gewenst. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten