liander 0 Geplaatst 21 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2014 Ervaren jullie verschil tussen: 1.Je iedere dag de bijbel leest en alles met God deelt. 2.Of dat je eens wegglijd van God af, geen gebed en voeding van Gods woord. Merk je dat je stabieler sterker wordt ? In mijn geval hielp het vooral als ik echt in nood zat, op de moeilijkste momenten vooral Gods zegen ervaren. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 22 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2014 Sorry, ik snap je vraag niet helemaal. Link naar bericht Deel via andere websites
Damian 0 Geplaatst 23 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2014 Ik denk dat liander bedoelt dat je in sommige situatie 100% aan God trouw bent. En in andere situaties juist weinig-niet en dat je als je daar uit terug komt dan je dan veel sterker bent. En beter gaat geloven en dat je meer trouwt bent. Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 24 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2014 Ik denk dat we moeten oppassen als christenen dat God niet enkel en alleen een vlucht word in slechte tijden, dat we Zijn Woord blijven bestuderen, Hem aanbidden en pro actief handelen als een Christen ook in goede tijden. Om terug te komen op je vraag. Ik merk zeker aan mijn gedrag als ik niet dagelijks Bijbel lees of om zijn Geest bid. Ik handel dan meer uit eigen belang, dan wat God wil. Dat wat geschreven staat in Zijn Woord. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten