Spring naar bijdragen

Zoekt nieuwe contacten


Aanbevolen berichten

2iiy1yg.jpg

Hallo allemaal

Ik ben een spontane meid van inmiddels 31 jaar |P(H) en ik woon in Tilburg. Ik ben een vrouw met een transseksueel verleden (dit betekent dat ik als jongetje ben geboren maar in een verkeerd lichaam zat) Door middel van hormonen en operatie ben ik nu de gelukkigste vrouw van de wereld en kan ik eindelijk zijn wie ik ben!

Ben opgegroeid als Jehovah Getuigen maar ben er samen met mijn ouders uit gegaan toen ik een jaar of twaalf was. Heb toen tot mijn 27 zonder God geleefd en uiteindelijk Christus opnieuw leren kennen en ook aangenomen in mijn leven.

Ik doe nu al 5 jaar 1x in de maand Bijbelstudie waar ik erg veel van leer.

Ga alleen niet naar de kerk dit omdat ik nog geen kerk heb gevonden waar ik mij thuis voel. Dit omdat veel kerken mij niet accepteren met mijn transseksualiteit

Het is best moeilijk om christelijk contact te vinden Omdat er helaas velen zijn die blijkbaar vinden dat ik geen kind van God mag zijn of ben omdat ik toevallig geboren ben in een verkeerd lichaam. Dit is best verdrietig maar ik weet dat Christus van mij houdt en mij accepteert hoe ik ben. Ik heb mij in 2011 laten dopen en sinds dien ervaar ik dagelijks dat Christus in mij werkt. Ook Hij zorgt er voor dat als mensen mij pijn of verdriet doen dat ik het aan kan en het kan verwerken door Zijn steun.

Mocht je met mij in contact willen komen en het leuk vinden om mij te leren kennen? Stuur mij dan een email op spontanevrouw013@gmail.com of voeg mij toe als vriendin op facebook https://www.facebook.com/sasha.tgirl

Liefs Sarena (nicknaam)

szvezd.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maatschappelijk gezien, en daar maken ook gelovigen deel van uit, is transseksualiteit nog niet echt geaccepteerd. En dat is best jammer maar in ieder geval ben je van harte welkom op Credible! Bij een gemeleerd gezelschap als Credible zijn er uiteraard ook mensen met een bepaalde visie op seksualiteit, homofilie, bi-seksualiteit en transseksualiteit en daar ook graag de discussie over aan gaan. Wil je daar iets over posten zonder die discussie over LHBT zelf dan kan dat heel goed in Veilige haven.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid