Spring naar bijdragen

Hebben wij gemeenschap met elkander. 1 Joh. 1: 7.


Aanbevolen berichten

"Maar indien wij in het licht wandelen, gelijk Hij in het licht is, hebben wij gemeenschap met elkander, en het bloed van Jezus, zijn Zoon, reinigt ons van alle zonde.†1 Joh. 1: 7.

Ik heb vorig jaar veel nare dingen meegemaakt en heb iedere dag mn verhaal bij God gebracht, het heeft echt echt geholpen, daarom ook , God wil ons helpen en hij wil dat iedereen zijn verhaal deelt met Hem, ben echt gedragen toen ik alles in Gods hand legde.

Toen ik ander mensen tegen kwam heb ik het vaak gedeeld, mensen werden boos, kwam zelf christenen tegen die het niet wilde horen, mensen denken het zelf goed te kunnen en hebben God niet nodig denken ze.

Heb een keer een stem gehoord, al verlaat iedereen je , Ik zal je niet verlaten.

Ik hoorde die stem toen het echt even moeilijk ging en in een tijd dat ik dagelijks alles deelde met God , God heeft plezier in als je alles bij Hem breng en Op Hem vertrouwd, heb ook tijd gehad dat ik tegen iedereen wilde vertellen wat God deed in moeilijke tijden, stromen van levend water had kwamen er soms uit.

Het is belangrijk dat we een hechte relatie hebben met God, God kan ons veranderen en dragen als het moeilijk gaat.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid