bliet 0 Geplaatst 8 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2014 Ik heb steeds het verlangen om voor God te leven en iets nuttigs te doen met mn leven voor God en zijn koningkrijk, ik heb het wel gehad met voor mezelf leven. Kan ik alles van mezelf laten weghalen, het leven verliezen om het te behouden. Link naar bericht Deel via andere websites
Sweep 0 Geplaatst 8 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2014 Het klinkt alsof je op het punt staat om wedergeboren te worden. Juist voor mensen die klaar zijn met zichzelf staat er: Komt tot Mij, allen, die vermoeid en belast zijt, en Ik zal u rust geven; neemt mijn juk op u en leert van Mij, want Ik ben zachtmoedig en nederig van hart, en gij zult rust vinden voor uw zielen; want mijn juk is zacht en mijn last is licht. Matt. 11:28 Hoe ga je morgen Gods wil zoeken? Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 9 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2014 Hoi Bliet, overweeg om voor een goed doel te gaan werken. Artsen Zonder Grenzen, Rode Kruis, World Society for Protection of Animals etc. De wereld om je heen dienen, de wezen, de weduwen, de dieren in nood, de christenen, de moslims, ja, zelfs die vervelende atheisten ( )... dat is ware religie (Jakobus 1:27) Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten