Floes 0 Geplaatst 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2014 Michiel, ik log altijd in vanaf het forum, vanaf de actieve topics-pagina. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 5 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2014 Het blijft een raar probleem en ik kan er niet de vinger opleggen hoe het komt om tot een oplossing te komen. Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 5 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2014 De laatste paar keren heb ik er geen last meer van gehad. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 5 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2014 Als het inloggen niet lukt. Wil diegene zich dan even melden per e-mail bij mij voordat je de cyclus van nieuw wachtwoord ingaat. Ik wil graag exact weten welke vragen je kreeg en je gegeven antwoorden op de vragen. Desnoods met schermprintjes. Ik heb een vermoeden waar het aan kan liggen, maar wil dat in de database bekijken voordat je een nieuw wachtwoord aanvraagt. Ik ben heel de dag online, dus lees ik je mail binnen 15 minuten na verzenden. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten