MysticNetherlands 298 Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 Een van oude favo dance genres, ik werd op slag verliefd toen ik t voor t eerst hoorde. Toen was t nog jungle, met veel breaks, slices etc. Nu zijn er veel meer genres en overheerst de step. Nog meer liefhebbers? Ik begin met een net afgemixte kraker van ondergetekende: Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 24 november 2013 Rapport Share Geplaatst 24 november 2013 Ik ben niet heel bekend met de precieze verschillen tussen muziekstijlen, en heb dit dus even moeten luisteren. Het begin was niet slecht, maar na een poosje werd de muziek wacht chaotisch en de stem zong rustig door. het luisterde me wel wat apart eigenlijk... Nog steeds niet verkeerd om naar te luisteren overigens. Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 24 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2013 Haha, bedankt voor je commentaar Paul. Leuk dat je het hebt geluisterd, bedankt! Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 25 november 2013 Rapport Share Geplaatst 25 november 2013 Ik heb een periode best veel dnb geluisterd. Dit is mijn favoriet: Ik ben ook naar redelijk wat dnb feestjes geweest en zo. Ook naar dubstepfeestjes, maar dat trok me toch veel minder dan dnb. Ik luister het tegenwoordig bijna niet meer. Misschien ook maar beter ook, want dan hoef ik ook niet naar die feestjes. Daar stond ik altijd stil terwijl iedereen stond te dansen, maar ik ben echt een stijve hark als het om dansen gaat. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 25 november 2013 Rapport Share Geplaatst 25 november 2013 Ik zit er nog een beetje over te dubben (ha-ha) om naar Snoeiharde Shit te gaan in Utrecht (Vechtclub) ze waren ook op het Flavor Festival en ze weten een feestje te bouwen https://www.facebook.com/snoeihardeshitutrecht Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 25 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 november 2013 Leuk! Ik heb heel lang geleden n paar hele dikke underground DnB feesten in London meegemaakt, wat n feest was dat Wat vond je van mijn probeersel btw? Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 25 november 2013 Rapport Share Geplaatst 25 november 2013 Ik zit er nog een beetje over te dubben (ha-ha) om naar Snoeiharde Shit te gaan in Utrecht (Vechtclub) ze waren ook op het Flavor Festival en ze weten een feestje te bouwen https://www.facebook.com/snoeihardeshitutrecht Dat schijnt leuk te zijn, ja. Vriend van me zit achter de lichtknoppen. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 26 november 2013 Rapport Share Geplaatst 26 november 2013 In zijn algemeenheid.. van mij mag het harder, donkerder (soms chaotischer) en vooral zonder vrouwelijke zangeresjes. Voor de rest vind ik het dik prima, alleen vocalen hoeven niet van mij op die manier Wat ik aan Drum 'n Bass luister(de) zit in de hoek van Future Prophecies, Roni Size & Reprazent, Spor, Noisia, Cruel Culture (niet echt dnb) Venetian Snares (zo nu en dan) Leuke set van Roni Size en DJ Krush Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 26 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2013 Ik normaliter ook hoor. Maar de zanglijn was het uigangspunt. Dan moet je wel een catchy ding er omheen bouwen, geen duistere en rauwe sjips weet je? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten