ietje 0 Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 Hoi allemaal. Ik ben nieuw hier, heb al interessante onderwerpen langs zien komen, dus ga zeker wat actiever worden Heb allereerst meteen een vraagje.. Elk jaar maken wij zelf de kerstkaarten, meestal beland er een foto van onze kinderen op met daarbij een christelijke one liner. Na vele jaren ben ik dit jaar inspiratieloos Kunnen jullie me helpen aan een krachtige christelijke kerst zin (waarmee ik ook een beetje de niet-christelijke familie tot denken zet) Liefst engels, maar nederlands mag ook.. Korte gedichtjes zijn ook goed hoor, als het maar makkelijk en snel leest Ben erg benieuwd.. bedankt alvast! Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 Hoi Ietje, welkom op Credible. Iets met 'het Licht in de wereld?' 'Kerst: Jezus werd geboren zodat jij niet zou sterven' Of nog zoiets. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 13 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2013 Ik las ooit ergens "He went from holding stars, to clutching Mary's finger." Dat vond ik een mooie zin, die me wel geschikt lijkt voor een kerstkaart. Succes met je kaarten! Link naar bericht Deel via andere websites
bernard 3 30 Geplaatst 14 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2013 Hoi allemaal.Ik ben nieuw hier, heb al interessante onderwerpen langs zien komen, dus ga zeker wat actiever worden Heb allereerst meteen een vraagje.. Elk jaar maken wij zelf de kerstkaarten, meestal beland er een foto van onze kinderen op met daarbij een christelijke one liner. Na vele jaren ben ik dit jaar inspiratieloos Kunnen jullie me helpen aan een krachtige christelijke kerst zin (waarmee ik ook een beetje de niet-christelijke familie tot denken zet) Liefst engels, maar nederlands mag ook.. Korte gedichtjes zijn ook goed hoor, als het maar makkelijk en snel leest Ben erg benieuwd.. bedankt alvast! Kerstprik Ach mens de vrede vind je niet door zelf heel drukdoend rond te lopen. Maar door van Mij,om niet, gelouterd goud te kopen. Jezus Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 14 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2013 Ik vind niet dat je je eigen mening en/of gedachtengang kan ondertekenen met de naam van een ander, zeer zeker niet met die van Jezus Christus. Zelfs niet op een kerstkaart. Link naar bericht Deel via andere websites
ietje 0 Geplaatst 22 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Bedankt zovast voor de reacties! Ik ben er nog niet helemaal uit.... dus meer reacties zijn heel welkom Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten