gewoon Paul 8 Geplaatst 30 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2013 Peter Rebel Jij kent Peter Rebel! En ja, hij is van Startled By Silence. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 30 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2013 Nath, hoe lang is de arm van de gitaar van je man? Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 30 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2013 Nath, hoe lang is de arm van de gitaar van je man? Wattes? Arm? Link naar bericht Deel via andere websites
Progton 19 Geplaatst 31 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2013 Peter Rebel Jij kent Peter Rebel! En ja, hij is van Startled By Silence. Ja uit Nijkerk net als Jonathan de metalhead.. Was jij ook niet bij een meeting een keer. Weet niet of je de naam Ton nog kan herinneren? Ben ik Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 31 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2013 Progton, ja Jonathan ken ik ook, en inderdaad wij hebben elkaar eerder gezien op een meeting En *nath*, ik bedoel dat ding waar die snaren aan gespannen zitten. Het heeft wat wel van een roeispaan... Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 4 november 2013 Rapport Share Geplaatst 4 november 2013 Ik zal het hem vanavond eens vragen Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 4 november 2013 Rapport Share Geplaatst 4 november 2013 Is het niet gewoon een basgitaar? Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Ja. Dat is het, Raido, dank je. Lekker helder ben ik, zeg! Was helemaal vergeten dat hij baste in dat filmpje. Normaal speelde hij gewoon gitaar. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Hoe vinden jullie dit? Even afgezien van de clip natuurlijk :D Link naar bericht Deel via andere websites
Progton 19 Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Fijne band is dat, ook het nieuwe album. De meningen zijn er over verdeeld maar ik vind dit een goede band Link naar bericht Deel via andere websites
Progton 19 Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 christelijke metal pareltje dit Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Hoe vinden jullie dit? Even afgezien van de clip natuurlijk :D Ik vind t extreem saaie standaard metal, sorry. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Hoe vinden jullie dit? Even afgezien van de clip natuurlijk :D Ja, leuk! Luister het met enige regelmaat sinds vorig jaar april. Toen kwam het nummer Crowns uit. Edit: blijkbaar kan ik op m'n iPad geen filmpie erbij zetten. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Hoe vinden jullie dit? Even afgezien van de clip natuurlijk :D Ik vind t extreem saaie standaard metal, sorry. Het is een beetje wat je verwachtingen zijn én wat je muzieksmaak behelst. Geredeneerd vanuit mijn For Today/War of Ages/A Plea for Purging smaak vind ik dit heerlijk. Vanuit mijn voorkeur voor Gojira, Textures, Dillinger Escape Plan en Devin Townsend is dit 'anders' Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Die laatste 2 zijn lekker ja Ik luister nu al bijna 30 jaar metal en op wat uitzonderingen na heb ik eigenlijk alleen maar naar de meer originelere acts geluisterd. Recht-toe-recht-aan is niets mis mee uiteraard, maar die saaie metalcore doet me helemaal niets ben ik bang. Inspiratieloos. Verder is dat gewoon n mening en ben ik gewoon n zeikert. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Absoluut mee eens, maar deel je voorkeuren. Iemand die 30 jaar metal luisterd, leeft überhaupt al langer dan ik. Link naar bericht Deel via andere websites
Progton 19 Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Haha voor ieder wat wils, ik heb een brede voorkeur. En toch begint bij mij het aantal metalcore bands ook hard terug te lopen. Het lijkt steeds meer op elkaar Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Haha voor ieder wat wils, ik heb een brede voorkeur. En toch begint bij mij het aantal metalcore bands ook hard terug te lopen.Het lijkt steeds meer op elkaar Uhm, enerzijds-anderzijds. Ik luister de laatste tijd meer *core dan *metal, omdat veel metal mij ook niet wist te boeien en steeds meer op elkaar begon te lijken. De ene keer zoek ik het meer in het gepriegel, een andere keer in de breakdowns, weer een andere keer in de sfeer van sludge/doom/stoner/postmetal achtige zaken. Link naar bericht Deel via andere websites
Progton 19 Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Haha voor ieder wat wils, ik heb een brede voorkeur. En toch begint bij mij het aantal metalcore bands ook hard terug te lopen.Het lijkt steeds meer op elkaar Uhm, enerzijds-anderzijds. Ik luister de laatste tijd meer *core dan *metal, omdat veel metal mij ook niet wist te boeien en steeds meer op elkaar begon te lijken. De ene keer zoek ik het meer in het gepriegel, een andere keer in de breakdowns, weer een andere keer in de sfeer van sludge/doom/stoner/postmetal achtige zaken. Er zijn wel uitzonderingen hoor, ik vind bands als ABR, As i lay Dying, Benea Reach, The Devil Wears Prada, Phinehas nog altijd wel goede bands. Maar eeder kon ik dit rijtje wel keer 3 doen. Wat vond je trouwens van Schaliach? Welke bands luister je dan in de sludge doom hoek etc? Kan niet zo gauw chr bands verzinnen die dit speeln Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Welke bands luister je dan in de sludge doom hoek etc? Kan niet zo gauw chr bands verzinnen die dit speelnNaast Callisto geen christelijke, maar zaken als Pelican, Windmills by The Ocean, Transmission0, Blackwaves en Omega Massif zitten boven in de voorkeurlijst. Link naar bericht Deel via andere websites
Progton 19 Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Welke bands luister je dan in de sludge doom hoek etc? Kan niet zo gauw chr bands verzinnen die dit speelnNaast Callisto geen christelijke, maar zaken als Pelican, Windmills by The Ocean, Transmission0, Blackwaves en Omega Massif zitten boven in de voorkeurlijst. Och ja Callisto.... fijne band Trouwens Hands is ook een band die die richting op nijgt Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Vanochtend in de trein het album Creator nog geluisterd Ben aan het uitzien naar Everything in Slow Motion Link naar bericht Deel via andere websites
Progton 19 Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Vanochtend in de trein het album Creator nog geluisterd Ben aan het uitzien naar Everything in Slow Motion Ja heb al van wat mensen vernomen dat jou laatstgenoemde band een aanrader is, zal het binenkort ff checken Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Absoluut mee eens, maar deel je voorkeuren. Iemand die 30 jaar metal luisterd, leeft überhaupt al langer dan ik. Dan zou ik dat in n PM willen doen, nadat je me kunt verzekeren dat onchristelijke teksten je niet kunnen raken, Wil niet moeilijk lopen doen, maar ik heb daar zelf hele slechte ervaring mee, en ik wil niet bepaald met een molensteen om mijn nek eindigen. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Gisteren een avondje Demon Hunter en As I Lay Dying geluisterd. Was wel weer een keer lekker Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten