Cyrillisch 0 Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Ben je weer mod? Verward met de andere. We lijken ook zo op elkaar. Allemaal blauw. Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 24 november 2013 Rapport Share Geplaatst 24 november 2013 3 diensten gehad en een date. Ben nu wel moe eerlijk gezegd haha. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 25 november 2013 Rapport Share Geplaatst 25 november 2013 Hoe was je date? Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 25 november 2013 Rapport Share Geplaatst 25 november 2013 Hoe was je date? Leuke avond gehad, maar we waren beiden over uit dat er geen klik is. Maar ik denk dat ik wel iemand erbij heb in mijn vrienden kring, het is een leuke meid. Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 28 november 2013 Rapport Share Geplaatst 28 november 2013 Ik zoek rendier hoorns voor mijn auto. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 28 november 2013 Rapport Share Geplaatst 28 november 2013 was ik net van mijn keelontsteking af.. wordt ik snipverkouden.. nice one hopelijk alles voor het jaar dan maar gehad. Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 28 november 2013 Rapport Share Geplaatst 28 november 2013 Balen, krijg je wel genoeg vitamines binnen? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 28 november 2013 Rapport Share Geplaatst 28 november 2013 Ik zoek rendier hoorns voor mijn auto. Aandachttrekker! Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Ik zoek rendier hoorns voor mijn auto. Aandachttrekker! Valt wel mee toch Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 29 november 2013 Rapport Share Geplaatst 29 november 2013 Ik zoek rendier hoorns voor mijn auto. Bemachtig de juiste vergunningen, ga het woud in en schiet een rendier, zou ik zo zeggen. Mijns inziens de enige legitieme wijze om rendierhoorns of een rendierkop te bemachtigen. En als je niet kunt jagen, vraag dan aan een echte jager of hij misschien nog wat echte, vers geschoten hoorns overheeft die je voor een mooie prijs kunt overnemen. Zoiets in de winkel kopen is nep, zeker als de hoorns of de kop van kunststof zijn en dus niet eens van een fatsoenlijk opgezet beest. Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 30 november 2013 Rapport Share Geplaatst 30 november 2013 Ik zoek rendier hoorns voor mijn auto. Bemachtig de juiste vergunningen, ga het woud in en schiet een rendier, zou ik zo zeggen. Mijns inziens de enige legitieme wijze om rendierhoorns of een rendierkop te bemachtigen. En als je niet kunt jagen, vraag dan aan een echte jager of hij misschien nog wat echte, vers geschoten hoorns overheeft die je voor een mooie prijs kunt overnemen. Zoiets in de winkel kopen is nep, zeker als de hoorns of de kop van kunststof zijn en dus niet eens van een fatsoenlijk opgezet beest. Nee nee, ik zoek gewoon lelijke ordinaire nepperts die je zomaar bij een halfords kunt treffen. Jacht vergunning wil ik zeker bemachtigen in de toekomst, maar moet eerst meer geld in het laadje komen bij huize Wietse. Jagen is een dure hobby, roofvissen doe ik wel. Mocht ons systeem in elkaar klappen kan ik mijn toekomstige gezin van voedsel voorzien. Jagen, vissen, dingen opbouwen, voedsel voorraad, familie als hoeksteen, seculier humanisten zoals Humanist in de gaten houden , auto, s, trekkers en gereedschap. Zo, n conservatieve country Christen ben ik wel Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 Donders en bliksems, regen en hagels. Houdt iedereen het een beetje uit met het weer daarbuiten? Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 joh, hier schijnt de zon Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 joh, hier schijnt de zon ikbennietjaloersikbennietjaloers............ Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 Ik ging boodschappen doen en kreeg gewoon de autodeur niet open :\ Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 joh, hier schijnt de zon ikbennietjaloersikbennietjaloers............ ik ben jaloers op jullie, in plaats van sinterklaas heb ik vanavond al m'n eerste kerstetentje Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 Ik ging boodschappen doen en kreeg gewoon de autodeur niet open :\ En toen? Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 Toen heb ik nog eens geprobeerd, met heel veel duwen. En toen zou mijn haar bijna zijn weggevlogen als het niet aan m'n hoofd bevestigd had geweest Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 Donders en bliksems, regen en hagels. Houdt iedereen het een beetje uit met het weer daarbuiten? Hier ook, einde van de middag. Ik lag eem uit te rusten van het werk, en het ging goed te keer. Stuk of 4 a 5 bliksemslagen dicht in de buurt... Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 Toen heb ik nog eens geprobeerd, met heel veel duwen. En toen zou mijn haar bijna zijn weggevlogen als het niet aan m'n hoofd bevestigd had geweest Haha, dus het was bij jullie ook wat waaierig. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 Bah, net weer door regen/sneeuw en vrieskou heen. Link naar bericht Deel via andere websites
Cyrillisch 0 Geplaatst 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst 15 december 2013 Ach, Ursa toch. Nu toch wel weer droog, hoop ik? Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Ik wou hem hier toch ook nog effe laten zien Misschien moet ik maar taartenbakker worden van beroep Ik heb morgen test van Frans, zakelijke communicatie... Taarten bakken is veel leuker dan leren Link naar bericht Deel via andere websites
IDN 0 Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Ziet er nice uit Floes!!! *Zet blauwe lichten en sirene aan en gaat voor de deur van GP staan...* Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 25 december 2013 Rapport Share Geplaatst 25 december 2013 Dank je IDN... Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten