Wietse 0 Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Siepels?! Kenniknie Plat Nederlands voor uien, Ursa noemt waarschijnlijk uien ook zo. Uut Grunn Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Je moet je hakmolen natuurlijk goed wassen En ook voor andere groenten of fruit gebruiken, dan hangt er geen walm in. Ik heb trouwens een absolute hekel aan de uigeur die op je handen blijft hangen. Ik kan m'n handen dan zo veel wassen als ik wil, alles stinkt twee dagen naar de ajuin Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Je moet je hakmolen natuurlijk goed wassen En ook voor andere groenten of fruit gebruiken, dan hangt er geen walm in. Ik heb trouwens een absolute hekel aan de uigeur die op je handen blijft hangen. Ik kan m'n handen dan zo veel wassen als ik wil, alles stinkt twee dagen naar de ajuin Ik maak hem wel schoon, ik bedoel. Als de uien net gehakt zijn, en doe de deksel open krijg ik een walm verse ui in mijn ogen. Net lekker gegeten. Gebakken gekruide krieltjes gemengd met geraspte rode bieten en gebakken ui. En een gebakken gemarineerde speklap. Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Klinkt lekker!!!! Door je neus ademen, helpt echt Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Klinkt lekker!!!!Door je neus ademen, helpt echt Ik zal het onthouden, misschien ook maar duikbril opzetten. Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Ja die tip heb ik ook al eens gekregen, helaas heb ik zo'n ding niet Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Kringloopwinkel heeft er vast ook wel 1. Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Maar daar ga ik niet graag naartoe... Die winkel hier in de buurt stinkt Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Wat dacht je van de bedwantsen , van de tweedehands matrassen. Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Lekker :\ Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 19 november 2013 Rapport Share Geplaatst 19 november 2013 Bah... al een poosje last van m'n nek. Net naar de winkel geweest, wat een opgave. Ik ben echt een wrak zo. Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 19 november 2013 Rapport Share Geplaatst 19 november 2013 Heb je al eens een bezoekje gedaan aan de fysiotherapeut? Dat kan ook eenmalig al helpen. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 19 november 2013 Rapport Share Geplaatst 19 november 2013 Heb je al eens een bezoekje gedaan aan de fysiotherapeut? Dat kan ook eenmalig al helpen. Ooit, lang geleden. Nog maar eens weer proberen... Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 19 november 2013 Rapport Share Geplaatst 19 november 2013 Overmorgen naar Celine Dion!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 Die is ook nog aan het sparen voor haar pensioen? Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 Ik denk niet dat die nog veel moet sparen Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 Afhankelijk van haar levensstijl en vergaarde inkomsten... In elk geval, veel plezier! Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Nou, het was werkelijk geweldig! Op die vrouw die het nodig vond om continu tegen mijn moeder haar stoel te schoppen na... Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Leuk om te lezen Floes, wat was het hoogtepunt? Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Hmm, toen ze The Power of Love en All By Myself zong denk ik, toen ging iedereen wel uit z'n dak bij de hoge lange noten. En bij een lied over moeder en kind, waarbij een filmpje speelde waarin ze met haar kinderen op het strand aan het spelen was. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 The power of love... Jeugdherrinneringen. Vroegah stond die heel veel op hier in huis. Leuk dat je ervan genoten hebt! Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 - Link naar bericht Deel via andere websites
Cyrillisch 0 Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Druk, druk, druk met studeren. Leuk hoor... Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Ben je weer mod? Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 22 november 2013 Rapport Share Geplaatst 22 november 2013 Ben je weer mod? Verward met de andere. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten