Ursa 1 Geplaatst 23 september 2013 Rapport Share Geplaatst 23 september 2013 Een beetje mollig is niks mis mee. Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 23 september 2013 Rapport Share Geplaatst 23 september 2013 Heb een spierscheur in de borst. Dat kon er ook nog wel bij, haha Licht overgewicht is niks mis mee, zou zelfs gezonder zijn dan iets te mager zijn. Mijn BMI is iets te hoog, maar op je benen krijg je het zo moeilijk weg Nu hoop ik van de week terug te beginnen crosstrainen thuis, dus dan heb ik tenminste weer het idee dat ik er wat aan doe Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 23 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 september 2013 Floes, je moet dat lichaam van jou wel een beetje heel houden hoor. Ik heb er vanavond maar weer drie sollicitaties uitgestuurd, wellicht dat er deze keer een positieve reactie op komt. Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst 24 september 2013 Ja kijk, dat probeer ik wel XD Maar heb nog nooit iets gebroken, must count for something Ik ben blij dat ik even van het solliciteren af ben... Succes! Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst 24 september 2013 Daar zijn bomen voor, Floes. Jezelf heb je daar niet boot nodig Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst 28 september 2013 Iemand die tips heeft om een dreigend onregelmatig eetpatroon zo veel mogelijk in te perken? Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst 28 september 2013 Iemand die tips heeft om een dreigend onregelmatig eetpatroon zo veel mogelijk in te perken? Ik nam nooit lunch mee, dus lunchte ik veel te laat, at nauwelijks een goeie maaltijd en snoepte daarna weer snel. Dus lunch meenemen en verplicht avondeten. Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst 28 september 2013 Met dingen zitten die je aan niemand kan vertellen helemaal niet leuk.God weet het wel Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 28 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 september 2013 Ik was vandaag op bezoek bij iemand in de woonplaats van mijn ouders. Toen ik van daar naar mijn ouders terug fietste, fietste ik verkeerd en reed ik bij toeval langs het huis van het meisje op wie ik 10 jaar geleden zo vreselijk verliefd ben geweest en bij wie ik mijn eerste blauwtje heb gelopen. Nostalgische gevoelens. Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 28 september 2013 Rapport Share Geplaatst 28 september 2013 Je eerste blauwtje? Heb je er zo veel gehad? Mijn eerste taart, ben er best wel trots op Heb de kleuren wel wat aangepast op de foto, want met de kwaliteit van m'n gsm (mobiele telefoon, voor wie niet gewend is aan het Vlaamsch) waren de kleuren grauw geworden. Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 28 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 september 2013 Echte blauwtjes heb ik er niet veel van gehad hoor. Maar toen 10 jaar geleden was ik er wel een tijdje behoorlijk kapot van. En die taart ziet er trouwens goed uit. Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 Iemand die tips heeft om een dreigend onregelmatig eetpatroon zo veel mogelijk in te perken? Nog antwoord nodig? Ik kom er steeds meer achter dat ik vind dat gezond eten maken heel veel tijd nodig heeft. Dat is alleen niet waar. Het voorbereiden kost wel wat tijd (boodschappen enzo), maar die tijd heb je toch wel ergens? Van te voren nadenken over wat je wilt gaan eten dus. En je kunt op heel veel plekken eten. Overigens zijn veel 'warme' maaltijden ook prima mee te nemen en koud op te eten! Succes . Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 Henriette en Fee, bedankt. Het gaat me met name om de zaterdagen, in verband met vrijwilligen in het volleybal. Afgelopen zaterdag s' middags en s' avonds een vette hap gegeten, maar gezien ik na volgende week 6 keer dezelfde zaterdagbesteding heb als afgelopen zaterdag, zie ik dat niet zo zitten. Ik ga kijken wat ik doe, dank jullie voor de tips! Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2013 Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 1 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2013 Jipperd in tha house! Waar heb jij de afgelopen jaren gezeten? Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2013 In Enschede Hoe is het hier allemaal? Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 1 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2013 In Enschede Hoe is het hier allemaal? Rustiger dan 5 jaar geleden, maar in een paar maand tijd heb ik er toch weer een paar honderd posts weten bij te produceren. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2013 Hey hallo, welkom terug Jipperd! Hier is het goed, en daar? Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 4 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2013 Mjum, mijn zuiver- tarwe- en suikervrije pompoenkoekjes zijn very goed gelukt, en ik smul! Iemand die er ook één wil? Ze zijn nog warm! Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 4 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2013 Mjum, mijn zuiver- tarwe- en suikervrije pompoenkoekjes zijn very goed gelukt, en ik smul! Iemand die er ook één wil? Ze zijn nog warm! Hierzo! Als je ze komt brengen krijg jij er van mij een kop warme thee bij, is dat een deal? Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 5 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2013 Een hele goede deal zelfs! Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 5 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2013 Maar zijn ze nog wel warm dan? Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 Stiekem heb ik alweer nieuwe koekjes gebakken . Amandel-cacao koekje, dan maar? Die zijn nog heul warm! Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 6 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 Jaaaa! Heel lekker!! *Zet vast theewater op* Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 Jipke ohja, ik ben huiswerk aan het maken, das waar ook Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten