Wietse 0 Geplaatst 6 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2013 Paddo,s eten. Keuken staat vol afwas, wat moet ik hier mee doen? Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 6 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2013 Laten staan, na 1 week krijg je de resten niet meer van de vaat af, kun je alles weggooien en ga je eten van plastic borden en met plastic bestek, wat je na de maaltijd weg kunt gooien. Last van mn rug, maar ik wil wel verder werken aan de kussens die ik aan het maken ben, wel of niet doen? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 6 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2013 Doorwerken, je rug heeft zich er maar aan aan te passen. Donderdagavond waarschijnlijk een poos buiten staan. Wat als het uitgerekend rond die tijd regent? Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 7 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2013 In je zwembroek buiten gaan staan, dan worden je kleren niet nat. Wat voor kleren ga ik vandaag aan doen? Heel zomers, lente-achtig, jas mee, geen jas...? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 7 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2013 Doe een lekker strak truitje aan, een spijkerbroek, gooi je haren los en doe gek! Of dat een slecht advies is ligt in de ogen van de waarnemer! Ik hoorde dat het mooie weer alweer over is en dat vind ik helemaal niet zo leuk, wat nu? Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 7 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2013 Niks van aantrekken, het is prachtig weer, zonnetje, de was is snel droog, waar maak je je druk om Moeders is mijn jas aan het naaien, zal ik dan gaan schoonmaken in huis? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 7 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2013 Ga maar stofzuigen en vooral veel tegen haar voeten aanstoten! Ik moet er zo vandoor maar blijf liever hier, advies? Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 7 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2013 Ga maar stofzuigen en vooral veel tegen haar voeten aanstoten! Dat heeft Btw geen zin, is een naaimachine zonder voetpedaal @Ga gewoon niet, blijf thuis, vier een feestje, eet taart en drink veel Geen zin meer in niks doen, en nu? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 7 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2013 Geen zin in niks doen? Gewoon lekker niks doen en de kosten voor dit advies kan je gratis via ideal over maken! Ik ben deze hitte meer dan zat, tips? Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 7 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2013 Ga in de ijskast zitten. Ik heb zin in iets lekkers. Wat zal ik eens gaan snaaien? Link naar bericht Deel via andere websites
Chloë 0 Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Neem een paar saucijzenbroodjes, minstens vier, dan weet je zeker dat je de rest van de dag niets meer hoeft te snaaien. Ik wil van de week nog naar Groningen of Maastricht, welke stad kan ik beter (niet) bezoeken? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Groningen is echt niks aan! Zal ik naar buiten gaan vandaag? Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 16 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Zeker doen, vooral op de fiets zonder paraplu, heerlijk verfrissend. Zal ik straks toch maar een paraplu meenemen als ik m'n zoontje ophaal van school? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Nee, zet je zoontje op je nek, dan kan hij met zijn armen je hoofd regenvrij houden terwijl jij fietst. Mijn buurjongentje van drie heeft een heel schril schreeuwstemmetje. Wat doe ik daar tegen? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Duct tape is je vriend. Pfff. Regen. Ik ben toch niet van suiker? Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 16 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Daarom. Ik ben weer m'n plu vergeten en nu doorregend, maar nog niet gesmolten. Ga maar lekker naar buiten. Ik heb geen eten meer in huis volgens mij. Zal ik eens boodschappen gaan doen? Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Jazeker, maar dan alleen sterke drank, tabak, chips, moorkoppen en slagroomijs halen. Ik moet nu de volgende vraag stellen, wat voor vraag kan dat het beste zijn? Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 17 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2013 Één waar heel moeilijk een slecht advies op te geven is. Ik moet over een uur ergens zijn waar ik in een half uur kan zijn. Hoe laat ga ik weg? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Nu. Ik wil vanavond nog even lezen, ik moet eigk nog brood klaarmaken voor morgen, maa rik ben hier ook wat weinig de laatste tijd. Wat heeft voorrang? Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 21 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Hier kun je toch ook lezen? En brood hoef je niet klaar te maken. Neem gewoon een pot pindakaas mee, dan maak je 't klaar achter je stuur. Ik doe de laatste dagen niks anders dan op forums hangen. Zal ik eens wat anders gaan doen? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Nee joh, er zijn nog een hoop fora die je nog niet hebt gehad! Hoeveel drop zal ik eten? Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 De hele zak. Seks voor het huwelijk of seks na het huwelijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 je moet doen wat voor jou het slechtste voelt en wat je niet met je verstand kan verantwoorden. zal ik maar ontslag nemen? Link naar bericht Deel via andere websites
IDN 0 Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Heb je je 50 jaar dienstverband al gehaald? Zal ik gaan slapen? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Sleep is for the weak! Carpe noctem Zal ik een weldoordachte vraag stellen? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten