gewoon Paul 8 Geplaatst 29 april 2013 Rapport Share Geplaatst 29 april 2013 Leve de CO2 uitstoot! De wereld vergaat toch wel... Strakjes weer off, me klaarmaken voor morgen, en de literatuuravond voortzetten(op proef, sinds vorige week maandag). Wat kan ik morgen op het werk het best aantrekken: Oranje pak, of toch maar werkkleding? Link naar bericht Deel via andere websites
IDN 0 Geplaatst 29 april 2013 Rapport Share Geplaatst 29 april 2013 Ik zou gaan voor een pak met paars en groene stipjes Ik kan niet aan mn huiswerk beginnen wat nu? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Niks. Blijven proberen is ook maar vermoeiend. Wat zal ik kopen op de vrijmarkt? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 De rechten van Het Koningslied. Ik word achtervolgd door Slender Man, wat moet ik doen? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Omkeren en hem achtervolgen. Vanavond uitgaan of niet? Morgen moet ik toch weer op tijd op het werk zijn... Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 30 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 De hele nacht doorzakken en gelijk door naar je werk natuurlijk. We krijgen maar een keer een nieuwe koning. Zal ik mijn zoontje door de kamer laten rijden met z'n nieuwe rolschaatsen? Link naar bericht Deel via andere websites
IDN 0 Geplaatst 1 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2013 Ja! doen! Ik hoop voor je dat je een pracht van een houten vloer hebt, rolschaats fijner met een kater naar sollicitatiegesprek? Link naar bericht Deel via andere websites
IDN 0 Geplaatst 1 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2013 Ja! doen! Ik hoop voor je dat je een pracht van een houten vloer hebt, rolschaatst fijner Kheb een kater, wat kan ik doen? Link naar bericht Deel via andere websites
IDN 0 Geplaatst 1 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2013 dubbel Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 1 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2013 Admod note:Bericht verwijderd op verzoek poster. Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 1 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2013 een poes erbij kopen Mijn laminaatvloer zit nou vol krassen en hij is eigenlijk van de huurbaas. Zal ik daar wat aan doen? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 1 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2013 De krassen plamuren. Zondag bevrijdingsdag. Wat zal ik aan naar de kerk? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 1 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2013 Je oranje pak. Op zondag naar een bevrijdingsfestival. Kan dat wel? Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 1 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2013 Tuurlijk. Gelijk even optreden bezoeken van Dark Funeral. Ik ben moe. Zal ik gaan slapen? Link naar bericht Deel via andere websites
Starlight 1 Geplaatst 1 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2013 Ja, half uur voordat de wekker gaat! Wat zal ik morgen bij binnenkomst op kantoor tegen mijn directe (vrouwelijke) collega zeggen? Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 1 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2013 Haj, lekkerding. Met een gooische R. Zal ik een boog kopen of niet? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 Waarom zou je een boog kopen, als je die ook kan vervaardigen uit de botten van een magiër? Mijn series downloaden ontzettend traag, wat moet ik doen? Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 Doooh, de WIFI passwords van al je buren kraken. Ik kan niet slapen en wil ff bijslapen nu, wat moet ik doen? Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 Goed veel koffie en Red Bull drinken. Wat te doen als de neus van je schoen een grote mond krijgt? Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 Zorgen dat de opening wijder wordt, zorgen dat de andere schoen gezellig meedoet, links een rode sok en rechts een groene sok dragen, een paarse pofbroek van satijn een gele coltrui met daarover ene paars hesje en een oranje pruik om t af te maken. Wat te doen als je meer wilt gitaarspelen? Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 2 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 Een nieuw 'lastige theologische kwestie'-topic openen op credible. Iemand wil m'n broer aan z'n dochter koppelen, maar dan moet ie naar Zwitserland verhuizen en eerst nog mee naar Japan. Wat zal ik 'm adviseren? Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 Koop een enkeltje Zuidpool. Ik ben flink verbrand tijdens een 6-uur durende klimtocht op max 3 km zonder zonnebrand. De vellen hangen van mijn hoofd af. Wat te doen? Link naar bericht Deel via andere websites
Starlight 1 Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 Gezicht insmeren met tijgerbalsem. Ik wil vanavond iets spannends doen. Maar wat? Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 Uitleggen waarom je na een jaar weer hier bent (we kennen elkaar niet want ik ben niet van 'jouw tijd' maar ik keek ff in je profiel). Wat is een leuk vakantieland? Link naar bericht Deel via andere websites
IDN 0 Geplaatst 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2013 Je eigen woonkamer... Zal ik iemand uitnodigen voor de koffie? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten