Aer 2 Geplaatst 27 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2015 In bed blijven en heel de dag niks doen! Zal ik morgen gaan leren of relaxen? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 28 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2015 Keihard studeren! Zal ik rekening houden met het uurtje minder slaap, of niet? Link naar bericht Deel via andere websites
Mariss 0 Geplaatst 30 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2015 Nee, slaap gewoon een uur langer uit; dan heb je helemaal geen uurtje minder slaap. Zal ik gaan sporten of zal ik op de bank een film gaan kijken en daarbij een reep chocola naar binnen werken? Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 18 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2015 Ik zou met de bus naar de kroeg gaan, ff flink comazuipen, wakker worden in het ziekenhuis, terug gaan en de shoarmatent beroven en dan naar huis gaan om op de bank een reep chocolade te eten. Vergeet geen emmer naast je bed te zetten. Hoe moet ik om advies vragen? Link naar bericht Deel via andere websites
IDN 0 Geplaatst 22 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2015 Door heel druk heen en weer te springen met een glas thee in je handen. Ondertussen mag je niets zeggen, en de persoon waar je advies van wil niet aankijken, maar ontwijken en wegspringen als je hem/haar ziet. Zal ik gaan werken vandaag? Link naar bericht Deel via andere websites
Star97 0 Geplaatst 5 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2015 Nee johh, het is nog veel te vroeg. Duik maar weer lekker je bed in, kijk een film of blijf lekker lang op credible. Wat moet ik doen met mijn spaargeld, sparen voor een rijbewijs? Link naar bericht Deel via andere websites
student 45 Geplaatst 5 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2015 Spaargeld? Wat je morgen niet kunt uitgeven, moet je vandaag uitgeven. Zal ik met uitwisseling van school iets voor mijn gasten organiseren (ergens heengaan o.i.d.)? Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 Nee gewoon niks organiseren en gewoon thuis zitten! Zal ik deze week patat eten of zal ik voor iets gezonds gaan? Link naar bericht Deel via andere websites
Davy964 2 Geplaatst 5 november 2015 Rapport Share Geplaatst 5 november 2015 Nee gewoon niks organiseren en gewoon thuis zitten!Zal ik deze week patat eten of zal ik voor iets gezonds gaan? Start een dieet gebaseerd op cola, kapsalon pizza, kfc en 2 liter rum. Alleen voor in de ochtend! Zal ik mij voorbereiden op de nieuwe lesperiode? Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 9 november 2015 Rapport Share Geplaatst 9 november 2015 Nee gewoon niks organiseren en gewoon thuis zitten!Zal ik deze week patat eten of zal ik voor iets gezonds gaan? Start een dieet gebaseerd op cola, kapsalon pizza, kfc en 2 liter rum. Alleen voor in de ochtend! Zal ik mij voorbereiden op de nieuwe lesperiode? Nee gewoon 1 dag voor de tentamens gaan beginnen! Zal ik vandaag gaan sporten of gewoon computeren? Link naar bericht Deel via andere websites
henkjan37 0 Geplaatst 10 november 2015 Rapport Share Geplaatst 10 november 2015 Nee gewoon niks organiseren en gewoon thuis zitten!Zal ik deze week patat eten of zal ik voor iets gezonds gaan? Start een dieet gebaseerd op cola, kapsalon pizza, kfc en 2 liter rum. Alleen voor in de ochtend! Zal ik mij voorbereiden op de nieuwe lesperiode? Nee gewoon 1 dag voor de tentamens gaan beginnen! Zal ik vandaag gaan sporten of gewoon computeren? Je kan dat prima combineren: ga spelletjes doen op je computer! Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 13 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2016 Vandaag gezond eten of vet eten? Link naar bericht Deel via andere websites
C-F-K 0 Geplaatst 13 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2016 Vet eten natuurlijk. Is toch veel lekkerder en goedkoper. Vandaag me best doen of er met de pet naar gooien? Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 13 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2016 Vet eten natuurlijk. Is toch veel lekkerder en goedkoper.Vandaag me best doen of er met de pet naar gooien? Met de pet naar gooien, je best doen kan altijd nog. Vandaag studeren of toch maar lezen? Link naar bericht Deel via andere websites
C-F-K 0 Geplaatst 13 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2016 Combineren die hap! Ik zou een stripboek gaan bestuderen... korte route naar huis nemen of de lange route? Link naar bericht Deel via andere websites
henkjan37 0 Geplaatst 13 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2016 Combineren die hap! Ik zou een stripboek gaan bestuderen...korte route naar huis nemen of de lange route? Lange route en dan door de macdrive Link naar bericht Deel via andere websites
C-F-K 0 Geplaatst 13 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2016 Ha! toen stuurde me vriendin een bericht met: "iets uit de catogorie P?" (Omdat we alle 2 geen zin hebben om te koken...) Dus: Pizza, patat, pannenkoeken of peultjes? Link naar bericht Deel via andere websites
henkjan37 0 Geplaatst 13 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2016 Ha! toen stuurde me vriendin een bericht met:"iets uit de catogorie P?" (Omdat we alle 2 geen zin hebben om te koken...) Dus: Pizza, patat, pannenkoeken of peultjes? Ik zou de peultjes weglaten;) Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 Vandaag studeren of heel de dag internetten? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten