Davy964 2 Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 Ja en als je er dan toch bent kun je de ruit inslaan om te kijken of er iets gestolen is.Wat zal ik tegen mijn vriendin zeggen voor het slapen gaan? Zing het horror liedje 'through the tulips' voor der terwijl je haar eng lachend aanstaart. Kan ze lekker door slapen. Zal ik morgenvroeg opstaan of uitslapen? Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 16 november 2014 Rapport Share Geplaatst 16 november 2014 Ja en als je er dan toch bent kun je de ruit inslaan om te kijken of er iets gestolen is.Wat zal ik tegen mijn vriendin zeggen voor het slapen gaan? Zing het horror liedje 'through the tulips' voor der terwijl je haar eng lachend aanstaart. Kan ze lekker door slapen. Zal ik morgenvroeg opstaan of uitslapen? Heel vroeg opstaan! Zal ik vandaag naar buiten gaan of binnen blijven? Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 16 november 2014 Rapport Share Geplaatst 16 november 2014 Ik zou naakt door de regen rennen! Zal ik vaker mijn mobieltje gebruiken, dat de RSI lekker erger wordt? Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 16 november 2014 Rapport Share Geplaatst 16 november 2014 Ik zou naakt door de regen rennen!Zal ik vaker mijn mobieltje gebruiken, dat de RSI lekker erger wordt? Koop dan direct een 90's computermuis, betere ergonomie vind je niet! Zal ik vanavond een biertje nemen of gewoon water nemen? Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 16 november 2014 Rapport Share Geplaatst 16 november 2014 Ik zou gaan comazuipen! Zal ik het meer sporten volhouden of lekker stoppen en in plaats daarvan wat ongezonder eten? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 16 november 2014 Rapport Share Geplaatst 16 november 2014 Lekker blijven sporten! Als je dan steroïden spuit, wordt je nog beter. Zal ik staand mijn behoefte doen of zitten op het toilet? Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 16 november 2014 Rapport Share Geplaatst 16 november 2014 Liggend. Op de grond. En dan rollen! Zal ik naar de marathon van The Hobbit gaan of niet? Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse2 0 Geplaatst 16 november 2014 Rapport Share Geplaatst 16 november 2014 ja hoor, zorg wel dat je ogen vierkant wordt. zal ik vanavond vroeg naar bed gaan of lekker laat door pakken Link naar bericht Deel via andere websites
Davy964 2 Geplaatst 16 november 2014 Rapport Share Geplaatst 16 november 2014 ja hoor, zorg wel dat je ogen vierkant wordt. zal ik vanavond vroeg naar bed gaan of lekker laat door pakken Ga met mij lekker een nachtje door Ook al moet je er weer om 7 uur uit.. ! Ik word de laatste tijd al best wat dikker. Zal ik morgen chocolade letters kopen? Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Ik zou het hele alfabet kopen en het geheel met wat geraffineerde suiker wegwerken! Daarna even n tukje doen, goed voor de spijsvertering. Zal ik vandaag sporten of niet? Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Ik zou het hele alfabet kopen en het geheel met wat geraffineerde suiker wegwerken! Daarna even n tukje doen, goed voor de spijsvertering. Zal ik vandaag sporten of niet? Niet gaan sporten, maar een grote zak patat bestellen ! Gaan studeren of genieten van mijn tussenuur? Link naar bericht Deel via andere websites
Davy964 2 Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Ik zou het hele alfabet kopen en het geheel met wat geraffineerde suiker wegwerken! Daarna even n tukje doen, goed voor de spijsvertering. Zal ik vandaag sporten of niet? Niet gaan sporten, maar een grote zak patat bestellen ! Gaan studeren of genieten van mijn tussenuur? Ga naar huis en neem een vervroegd weekend. Zal ik dadelijk gaan werken..? Link naar bericht Deel via andere websites
kitten 0 Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Ga naar huis en neem een vervroegd weekend. Zal ik dadelijk gaan werken..? Werken kan je altijd nog doen! Pak een bioscoopje!! Zal ik de kamer opruimen of wat anders doen? Link naar bericht Deel via andere websites
student 45 Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Ga naar huis en neem een vervroegd weekend. Zal ik dadelijk gaan werken..? Werken kan je altijd nog doen! Pak een bioscoopje!! Zal ik de kamer opruimen of wat anders doen? Jij bent toch de enige die de kamer ziet, dus doe wat anders. Zal ik vanavond op credible kijken of niet? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Doe maar niet! Je leert er toch niks van en gezellig is het ook niet. Wat doe ik hier dan? Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Dat vraag ik me ook af! Ga kopermuntjes poetsen, dat is nuttig! Nu nog douchen of morgenvroeg? Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Dat vraag ik me ook af! Ga kopermuntjes poetsen, dat is nuttig!Nu nog douchen of morgenvroeg? Morgenvroeg, scheelt weer water! Morgen scheren of een dag overslaan? Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Net zo lang wachten tot er beestjes in leven, lekker ecologisch! Pillen die ik vergeten ben nog nemen of gewoon keertje overslaan? Link naar bericht Deel via andere websites
pain2hands 0 Geplaatst 8 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2015 weez eens alleen als het de pill is anders overslaan ^^ Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 18 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 Extra kopje koffie nemen of zal ik een kopje thee doen? Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 18 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 Ik zou een litertje koffie pakken, d000h. Mijn dieet nu eens serieus nemen of lekker blijven dichtgroeien en dichtslibben? Link naar bericht Deel via andere websites
student 45 Geplaatst 18 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 Wat je eens begonnen bent moet je afmaken: dus dichtslibben maar. Moet ik op de comp. blijven of mijn huiswerk gaan maken? Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 20 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 Op computer blijven werken, studeren kan nog wel Zal ik gaan slapen of nog even muziek luisteren? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 Er is zoveel muziek... je kunt beter het slapen helemaal laten varen en lekker muziek gaan luisteren. Ik heb nog zes krentenbollen in een zak. Zal ik ze allemaal tegelijk opeten? Link naar bericht Deel via andere websites
_Anja_ 0 Geplaatst 27 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2015 Er is zoveel muziek... je kunt beter het slapen helemaal laten varen en lekker muziek gaan luisteren.Ik heb nog zes krentenbollen in een zak. Zal ik ze allemaal tegelijk opeten? Nee, weggooien die krentenbollen en zes zakken friet met mayonaise halen en dat achterelkaar naar binnen schuiven, veel lekkerder. Zal ik dit weekend de notulen gaan maken en de voorjaarsschoonmaak doen, waar ik zo tegenaan zit te hikken steeds, of zal ik lekker in bed blijven en tv kijken? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten