Hendrik-NG 220 Geplaatst 27 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2013 Hem goed uitwringen en er dan een eitje mee bakken Ik geef in de spreekkamer alleen maar slechte adviezen. Wat moet ik doen? Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 27 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2013 Je collega's die een second opinion geven om provisie vragen. Of nog beter: manager worden. Mijn vakantie is bijna afgelopen maar ik heb geen zin om aan het werk te gaan, wat nu? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 27 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2013 Gewoon even een poosje verdwijnen. Mijn kat wil niet eten, wat zal ik doen? Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 27 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2013 Gewoon even een poosje verdwijnen.Mijn kat wil niet eten, wat zal ik doen? Eet je kat dan lekker zelf op. Welke film zal ik vanavond niet kijken? Link naar bericht Deel via andere websites
IDN 0 Geplaatst 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2013 Wat? film kijken? nee joh, gewoon de scenes van je favoriete film naspelen... wat zal ik vanavond gaan eten? Link naar bericht Deel via andere websites
IDN 0 Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Tja, er is die bewuste avond dan ook niets gegeten. Maandag starten mijn lessen weer... Hoe kan ik het komend schooljaar het beste omgaan met mijn huiswerk? Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Tja, er is die bewuste avond dan ook niets gegeten.Maandag starten mijn lessen weer... Hoe kan ik het komend schooljaar het beste omgaan met mijn huiswerk? Maak van elke dag een zondag om daarmee extra christelijk te zijn. En op zondag maak je uiteraard geen huiswerk. Zo American party met mensen in het park. Wat zal ik doen met mijn twee stokbroden? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Als honkbalknuppels gebruiken. Zaterdag een lange dag voor de boeg, en weet niet hoe mijn lichaam daarop gaat reageren. Doorblazen of om mezelf denken? Link naar bericht Deel via andere websites
Cyrillisch 0 Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Doorblazen. Zal ik zaterdagavond naar Vespers of naar een feestje gaan? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Naar het Vespers gaan en dan balen dat je niet op het feestje bent. Zal ik nu nog iets nuttigs doen of bier gaan drinken? Link naar bericht Deel via andere websites
Cyrillisch 0 Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Naar het Vespers gaan en dan balen dat je niet op het feestje bent.Zal ik nu nog iets nuttigs doen of bier gaan drinken? Bier drinken is iets nuttings. Zal ik een nieuwe boekenkast kopen of gewoon vaker naar de bibliotheek gaan? Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Naar het Vespers gaan en dan balen dat je niet op het feestje bent.Zal ik nu nog iets nuttigs doen of bier gaan drinken? Bier drinken is iets nuttings. Zal ik een nieuwe boekenkast kopen of gewoon vaker naar de bibliotheek gaan? Neem gewoon de boekenkast uit de bibliotheek mee. Welk boek zal ik gaan lezen? Link naar bericht Deel via andere websites
Cyrillisch 0 Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Faust, deel 2. Maar gaan slapen of doorcomputeren? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Lekker gamen tot vijf uur. Ik ga binnenkort Dode Zeerollen bekijken. Zal ik er eentje meenemen voor thuis? Link naar bericht Deel via andere websites
Cyrillisch 0 Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Ja. En dan de openhaard ermee stoken. Niets doen of maar eens wat aan de studie gaan doen? Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Nee, je bent nooit te oud om te leren, wel te jong. Voor je vijftigste moet je spelenderwijs leren . Wist e dat Age of Empires 2 nog steeds leuk is? Volgende week krijg ik gasten. Wat zal ik ze te eten geven? Edit: vifjtigste is geen woord. Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Te eten geven? Zolang er maar gegamed kan worden! En tussendoor is thuisbezorgd.nl meer dan genoeg. Zal ik vanavond een pizza met of zonder artisjokharten bestellen? Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Met, is de vrijdag de dertiende, dus je kunt alle geluk en liefde gebruiken die je krijgen kunt. Ik heb een glas vol met ijsblokjes voor m'n neus staan. Wat doe ik ermee? ( Het is echt zo, ik weet niet waarom eigenlijk) Link naar bericht Deel via andere websites
Cyrillisch 0 Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Ik heb een glas vol met ijsblokjes voor m'n neus staan. Wat doe ik ermee? ( Het is echt zo, ik weet niet waarom eigenlijk) De ijsblokjes een voor een in je oor stoppen. Zal ik frikandel eten of voor een gezonder alternatief gaan? Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 17 september 2013 Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 Frikandel. En de volgende keer ook, en de keer daarna ook. Je moet een reserve opbouwen voor het geval je ooit aangewezen bent op de gezondere alternatieven. Ga ik vanavond op tijd naar bed, of ga ik morgen uitslapen? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 17 september 2013 Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 De nacht is nog jong, slapen kan altijd nog. In deze tijden van bezuinigingen, zal ik uitgeven of sparen? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 17 september 2013 Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 Uitgeven, geld moet rollen om de financiele gaten van de crisis te dichten. Net naar de sportschool geweest, maar eigenlijk nog even gen zin om het bed in te kruipen. Wat is dwaasheid? Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 17 september 2013 Rapport Share Geplaatst 17 september 2013 Ga gauw naar bed. Vooral wakker gaan liggen in bed, dat gooit je hele ritme goed in de war. Kun je fijn piekeren de komende nachten . Ik heb zin om een impulsaankoop te doen. Doen? Link naar bericht Deel via andere websites
Davy964 2 Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 Ga gauw naar bed. Vooral wakker gaan liggen in bed, dat gooit je hele ritme goed in de war. Kun je fijn piekeren de komende nachten .Ik heb zin om een impulsaankoop te doen. Doen? Ik vind deze speltopics zo komisch, ik ga er gewoon op door. Doen! Koop er meteen een auto bij. Ik hoor mijn auto alarm net afgaan, zal ik gaan kijken? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 Ja en als je er dan toch bent kun je de ruit inslaan om te kijken of er iets gestolen is. Wat zal ik tegen mijn vriendin zeggen voor het slapen gaan? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten