cobybryant 0 Geplaatst 25 april 2013 Rapport Share Geplaatst 25 april 2013 Leuk al die nieuwe speltopics, hier nog een. Geef een slecht advies aan de vraagsteller boven je en stel zelf een vraag. Mijn vraag: Wat zal ik vanavond nou weer eten? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 25 april 2013 Rapport Share Geplaatst 25 april 2013 Niet moeilijk doen, gewoon langs de Mac. Ik heb geen advies nodig. Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 25 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2013 Ik denk dat je nodig advies moet gaan vragen. Ik heb buikpijn van mijn kookkunsten. Tips? (Zo slecht was dat advies van Ursa nog niet) Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 25 april 2013 Rapport Share Geplaatst 25 april 2013 Vinger in je keel en alsnog naar de Mac. Ik heb even geen motivatie om te werken. Wie heeft advies? Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 25 april 2013 Rapport Share Geplaatst 25 april 2013 Ga lekker een dvdtje kijken. Ik voel me een spons die leeggezogen word, wat moet ik doen. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 25 april 2013 Rapport Share Geplaatst 25 april 2013 Drinken vooral laten staan. Eigenlijk zou mijn kamer een goede opruimbeurt kunnen gebruiken. Link naar bericht Deel via andere websites
IDN 0 Geplaatst 25 april 2013 Rapport Share Geplaatst 25 april 2013 Ik zou zeggen: Overhoop halen die bende Eigenlijk moet ik nog studeren vandaag... Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 25 april 2013 Rapport Share Geplaatst 25 april 2013 Ach joh, je leeft maar één keer. YOLO! Moet ik nog meer koffie gaan drinken? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 25 april 2013 Rapport Share Geplaatst 25 april 2013 Koffie, ja. Neem er nog een grote sigaar bij, snuif wat poedersuiker. Ik moet nog gitaarspelen vandaag, maar heb niet zo'n zin, wat nu? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 25 april 2013 Rapport Share Geplaatst 25 april 2013 Leer een schuiftrompet spelen. Kan Joon meegenieten met je geoefen Ik ga er zo vandoor denk ik, morgen weer vroeg dag(Wekker gaat om 5.15). Hoelang ga ik nog lezen voor ik ga slapen? Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 25 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2013 tot een uur of 1.00, als het je lukt. Mijn huis is een zooitje, zal ik het huis opruimen of spelletjes op credible doen? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 25 april 2013 Rapport Share Geplaatst 25 april 2013 Het laatste, het laatste! Dan lopen ze tenminste En nu ga ik er vandoor, anders blijf ik hier te lang en kan ik het lezen vergeten. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 25 april 2013 Rapport Share Geplaatst 25 april 2013 Nee, blijf nog ff joh. Ik moet er ook weer op tijd uit. Hoe laat zal ik het maken? Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 25 april 2013 Rapport Share Geplaatst 25 april 2013 Hoe laat?? Hoe vroeg, zul je bedoelen! Gewoon opblijven om de vogeltjes te horen fluiten Ik moet nog spullen klaarzetten voor morgen, zou ik dat nu nog doen of morgenvroeg in alle rapte? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 25 april 2013 Rapport Share Geplaatst 25 april 2013 Gewoon niet! Ik wil wel eens vaker de bloemetjes buiten zetten, iemand tips? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 25 april 2013 Rapport Share Geplaatst 25 april 2013 Lekker de kroeg in en sjansen met tienermeisjes. Lekker lang opblijven dus... en hoeveel bier ga ik dan drinken? Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 25 april 2013 Rapport Share Geplaatst 25 april 2013 Geen bier, doe maar pure wodka, dan hoor je de vogeltjes veel beter in je hoofd! Ik heb zin om gewoon zo het bed in te kruipen, zonder omkleden of zo Zal ik maar niet doen, zeker...? Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 25 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2013 Waarom niet? Doe ik ook. Zal ik morgen op tijd naar m'n werk gaan? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 25 april 2013 Rapport Share Geplaatst 25 april 2013 Nee, je kan beter nog een biertje nemen. Ik wil wat minderen met bier want ik zit al op twee kratten in de week, tips? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 25 april 2013 Rapport Share Geplaatst 25 april 2013 Geen kratjes meer kopen. Gewoon je winkelwagen vullen met flesjes. Ik heb al drie dagen geen melk op. Zo doorgaan of mij er weer aan vergrijpen? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 25 april 2013 Rapport Share Geplaatst 25 april 2013 Koop een koe en drink direct uit de uiers! Ik zit wat krap bij kas deze maand, tips? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 25 april 2013 Rapport Share Geplaatst 25 april 2013 Met een accordeon op de markt gaan staan. Ik wil minder tijd achter de PC doorbrengen. Wat zal ik doen? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 25 april 2013 Rapport Share Geplaatst 25 april 2013 Blijven zitten waar je zit en vooral niets doen! Ik ben soms een beetje lomp naar het schijnt, hoe kom ik daar van af? Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 25 april 2013 Rapport Share Geplaatst 25 april 2013 Steek het op andere mensen, blijf staalhard ontkennen en blijf vooral oefenen in lompigheid! Dit weekend wil ik mijn achterstallig werk gedaan krijgen. Wat is het plan van aanpak? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 25 april 2013 Rapport Share Geplaatst 25 april 2013 Uitstellen want van uitstel komt afstel. Ik ben wat winderig, hoe geraak ik daar het snelst van af? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten