gewoon Paul 8 Geplaatst 3 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Beter dicht in de buurt. Gratis is niks als je 3 keer gruwelijk ver moet reizen. Mijn stelling hangt wel af van het volgende: Heb je een chauffeur en auto, of moet je het met OV doen? Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Met het OV Slechte internet verbinding; Alsnog op internet bezig zijn, of afsluiten en naar bed gaan? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 3 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Afsluiten en naar bed gaan. Wil je ook met OV, of zou je een aanbod om te rijden ook aan nemen? Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Ik wil op zich best met het OV gaan, aangezien het makkelijk reizen is Cola of fanta? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 3 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Fanta. Afsluiten en morgen op een normale tijd opstaan, of opblijven en morgen uitslapen als een malle? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Indien maar enigszins mogelijk natuurlijk opblijven want slapen kan altijd nog! Wijn of bier? Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Wijn, Limburg of Friesland. Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Friesland natuurlijk Belgie of Frankrijk? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Friesland natuurlijkBelgie of Frankrijk? België qua mentaliteit en bier en Frankrijk voor het klimaat. Lastig maar dan toch regenachtig België! Zou Paul gewoon zijn gaan slapen of mijn advies gewoon ter harte hebben genomen? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Wat het ook is, hij deed het gewoon. Vandaag of morgen? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Vandaag. Jozef (van Egypte) of Mozes? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Vandaag.Jozef (van Egypte) of Mozes? Jozef, omdat heel Israël voor hem buigt (Gen 37,10) boog en zal buigen. Daaruit blijkt duidelijk dat hij een beeld van Jezus was, maar dat gold evenzeer voor Mozes. Doordat Mozes later symbool kwam te staan voor de wet die niet rechtvaardigt, kies ik voor Jozef! Is dat nog spel te noemen of vind je van niet? Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 4 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 Een Bijbelse namen spel, leuk! Jemima (duif), Kesia (kaneelbloesem) of Keren-Happuch (poederdoos)? (de dochters van Job) Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 4 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 Dan eet ik een beschuitje met Kesia, want ik houd wel van een vleugje kaneel! Lente of zomer? Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 4 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 Lente, ben een echt lentekind Zee of zwembad? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 4 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 De zee indien schoon en warm en zo niet verkies ik het zwembad. Dubbel of niks? Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 4 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 Dubbel, ik heb liever een dubbele pizza dan geen pizza Aardbeien of bosvruchten kwarktaart Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 4 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 hmm moeilijk, bosvruchten vandaag maar, krijg gelijk honger zelfgebakken appeltaart of een slagroomtaart? Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 4 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 Zelfgebakken appeltaart natuurlijk, met een beetje ijs en slagroom.. Hmmm Morgen maar even appels halen kast vol boeken of kleding? Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 4 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 Boeken, absoluut. Geen twijfel mogelijk. Voetbal of snooker? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 4 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 Dan toch voetbal. middagje Groningen.Trein of auto? Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 4 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 trein, want ik heb geen rijbewijs, maar de voorkeur gaat toch uit naar een auto met chauffeur busreis naar Spanje of met de auto (allebei haast even erg vind ik) Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 4 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 Met de auto zonvakantie of wintersport? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 4 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 trein, want ik heb geen rijbewijs, maar de voorkeur gaat toch uit naar een auto met chauffeur Die heb je gehad, weliswaar was het geen auto maar toch!! Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 4 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 Met de autozonvakantie of wintersport? Zonvakantie. Kus of koekje? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten