Spring naar bijdragen

Koffie!!!


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 53
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Esther! Jij ook nog steeds hier! Leuk om te zien :)

Ik heb gisteren voor het kamperen zo'n ding gekocht:

9200000002756734.jpg

We hebben ook direct een poging tot koffie zetten gedaan, maar dat was nogal een slappe bak. Heeft iemand hier ervaring mee?

Ja, espresso kan. Helemaal vol stoppen met koffie en 'aanstampen' (de plek waar koffie in moet dan ;)). Dan is die echt niet slap. ;) Dat moet ook eigenlijk.

je kunt er ook normale koffie mee zetten ik gebruik hem veel thuis en als ik een weekend weg ben zonder stroom

ik doe ongeveer de zelde verhoudingen als in een filter machine.

ik drink zelf best veel koffie liefst geen Senseo en oploskoffie ik ben nog opzoek naar en koffiemolen zodat ik zelf kan gaan malen

en ik drink hem uiteraard zwart

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mmmm, koffie. De geur heb ik altijd al lekker gevonden. Het is de geur van zaterdagochtend en zondagochtend, de momenten dat we als gezin samen koffie dronken.

Ik drink mijn koffie zwart met suiker, het liefst van het oorspronkelijk friese merk.

Maar een pot koffie zetten voor mezelf, nee dat doe ik zelden, dus dan wordt het toch Senseo.

Espresso vind ik ook lekker, met veel suiker en lekker sterk.

Een tip voor koffieliefhebbers: in Leipzig staat nog een traditioneel koffiehuis zoals die opkwamen in de 18e eeuw. Je kunt er koffie drinken, maar er is ook een museum. De koffiekantate van Bach ligt er ook.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid