Spring naar bijdragen

Youth Alpha cursus in Rotterdam!


Aanbevolen berichten

Op dinsdag 26 maart start in mijn gemeente een Youth Alpha cursus. Heb je altijd al de stap willen zetten om zo'n cursus te gaan volgen, maar is het er nog nooit van gekomen?: aarzel niet langer, maar meld je gewoon aan...

Doe jij ook mee? Dinsdag 26 maart a.s. start de Youth Alpha cursus bij ons in de gemeente.

Ben je 16+ en wil je tien weken lang op zoek naar God en naar wie hij voor jou wil zijn en wat hij wil betekenen in jouw leven? Elke dinsdag ben je welkom vanaf 18.00 uur voor een heerlijke maaltijd en een goed gesprek over het onderwerp van die avond!

Aanmelden voor deze cursus kan t/m zondag 17 maart. We zouden het heel gaaf vinden als je meedoet!

Het mailadres voor de aanmelding vind je op de site van mijn gemeente:

http://www.herbergonderweg.nl/nieuwsberichten/items/youth-alpha-cursus.html

(Wil je eerst nog wat meer weten over de Youth Alpha cursus? Hier is de site waar je die info kan vinden: http://www.youthalpha.nl/

Of neem gewoon contact op met een van de leiders van onze cursus. Dat kan natuurlijk ook...)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Eenmalig schopje gezien de deadline voor het aanmelden (17-3)...

Youth Alpha nieuws!

De eerste aanmeldingen zijn binnen! We zijn blij om te zien dat al enkele jongeren zich aan hebben gemeld voor de Youth Alpha cursus die dinsdag 26 maart van start gaat. Toch geloven we als team dat nog meer jongeren zich zullen gaan aanmelden. Als je nog iemand weet of als jij iemand bent waarvoor de Youth Alpha cursus een prachtige stap zou zijn in zijn/haar/jouw geloof: meld je dan nu aan of deel dit bericht met anderen.

Aanmelden wel graag z.s.m. zodat we een realistisch beeld hebben van het daadwerkelijke aantal deelnemers. We zien uit naar een mooie tijd waarin God met ons en de jongeren aan het werk wil gaan!

Opgeven voor de cursus kan via de website van de Bethelkerk in Overschie.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mooi initiatief, die alpha cursus.

Evangelicale roots, ontstaan in de Anglicaanse kerk en sinds dien overal te vinden, protestantse kerken, katholieke kerken, zelfs Freethinker heeft zich gedwongen gevoeld een loket er voor te moeten openen. ;)

Ik vind het persoonlijk inderdaad een prachtig initiatief! En om die reden kan ik het niet nalaten om het bericht nog één maal onder de aandacht te brengen. Ook omdat men zich (tegen mijn eerdere berichtgeving in) nog aan kan melden tot 24-3...

Mochten er dus nog twijfelaars zijn: HET IS NOG NIET TE LAAT OM JE AAN TE MELDEN, HET KAN NOG!!

NB: er begint zich al een mooie groep te vormen, want er zijn intussen 6 definitieve aanmeldingen en enkele mogelijke... De cursus gaat dus echt van start!!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid