gewoon Paul 8 Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Omdat Credible 10 jaar bestaat, hebben we besloten om enkele spellen uit de oude doos te halen en weer te gaan spelen. Deze is er een van. Korte uitleg: Iemand post iets en vervolgens pikt de volgende user daar één woord of zin of stukje uit en 'borduurd' daar op verder en de daarop volgende user doet dat dan ook weer... Ik zal aftrappen en iets uit de laatste post voor deze halen: Merken jullie weleens Bijzondere dingen aan je eigen gedrag? Ik had het vorige week een paar keer dat ik dingen deed die ik normaal niet zo snel zou doen, maar het leek net als of ze de normaalste zaak van de wereld waren... Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 2 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2013 Normaal, dat is zo'n stom woord. Wie is er nou normaal? Niemand toch. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 2 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2013 Normaal: Ik ben dat. Ieder ander is de afwijking. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Je wijkt af van het topic Olorin Dit is het offtopic dus je kunt niet ontopic reageren. Al vraag ik me dan af of je on- of offtopic bent... Ingewikkeld. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Ingewikkeld.......Mummificatie, interessant onderwerp. Organen er uit halen tegen het rottingsproces. En dat vanuit de gedachte dat je na de dood kennelijk nog je lichaam nodig hebt. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Ik moet nodig koffie hebben. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Ik, een bijzonder vreemd begrip als je er over nadenkt. Zodra je er over nadenkt besta je. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Dit topic bevat een paradox. Als ik offtopic post, ben ik ontopic. Maar omdat dat ontopic is, is dat weer offtopic. Interesting... Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 3 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Wist niet dat ze zoiets een paradox noemden... Zo ken ik er nog wel een, Morphogenisis. Als je doelbewust faalt en het lukt, heb je dan je doel bereikt of gefaald? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten