Humanist 0 Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Ik kom er nu pas achter dat er een topic voor is... :\ Link naar bericht Deel via andere websites
Jerommel 0 Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Blijkbaar kon het niet worden overgeheveld naar het topic waar dat had gemoeten... PS: Ik ZIT kritisch te doen. Link naar bericht Deel via andere websites
celaine98 0 Geplaatst 27 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Ik kom er nu pas achter dat er een topic voor is... :\ Heb je twijfels bij mijn getuigenis of bedoel je bij een andere getuigenis? Link naar bericht Deel via andere websites
Jerommel 0 Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Daar mag je het hier dus niet over hebben! Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Over jouw getuigenis kan ik zeggen dat ik absoluut geloof dat jij gelooft dat jouw mooie/fijne ervaring door God kwam. Link naar bericht Deel via andere websites
celaine98 0 Geplaatst 27 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Over jouw getuigenis kan ik zeggen dat ik absoluut geloof dat jij gelooft dat jouw mooie/fijne ervaring door God kwam. Oke fijn ik begrijp het dat je er niks over mag zeggen ik was alleen bang dat mijn verhaal niet echt geloofbaar was terwijl het natuurlijk gewoon uit de grond van mijn hart komt! Maar ik snap het helemaal! Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Daarom juist Celaine, zodat jouw getuigenis er gewoon mag zijn zonder dat men het meteen inhoudelijk bekritiseert of de waarheid ervan betwijfelt. Link naar bericht Deel via andere websites
Jerommel 0 Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Evengoed, hoe kan iemand dan kritische vragen opwerpen aan de getuige? Er wordt tenslotte geclaimd dat iemand God heeft ontmoet. Of is dit echt slechts een éénrichtingstopic? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 27 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2013 Dat zijn geen vragen die we hier kunnen gaan behandelen. Als je wilt kun je daar een topic over aanmaken, in Getuigenissen of in Feedback (afhankelijk van welke kwestie je aan de orde wilt brengen), in het 'Kritisch kijken naar getuigenissen' topic of via de mail. Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 22 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2013 Celaine98: een mooie getuigenis Link naar bericht Deel via andere websites
celaine98 0 Geplaatst 15 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Celaine98: een mooie getuigenis Dankjewel Link naar bericht Deel via andere websites
Sarena 0 Geplaatst 12 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2014 Hele mooie getuigenis, maar wel even een opbouwend kritiekje als je daar tegen kunt Ik lees hier alleen maar de titel God en lees nergens over welke God je het dan hebt. Dit is natuurlijk niet om flauw te doen he maar gewoon ik bedoel boedah is ook een god satan is zelfs de god dezer eeuw. Dus als ik over God of over de Here spreek zeg ik altijd de Here Jezus of Christus God is een titel net als dokter advocaat etc! Gewoon even een tip Groetjes Sarena Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten