Spring naar bijdragen

Mijn ontmoeting met God bij een jongerenplaats


Aanbevolen berichten

Over jouw getuigenis kan ik zeggen dat ik absoluut geloof dat jij gelooft dat jouw mooie/fijne ervaring door God kwam. ;)

Oke fijn ik begrijp het dat je er niks over mag zeggen ik was alleen bang dat mijn verhaal niet echt geloofbaar was terwijl het natuurlijk gewoon uit de grond van mijn hart komt! Maar ik snap het helemaal!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat zijn geen vragen die we hier kunnen gaan behandelen. Als je wilt kun je daar een topic over aanmaken, in Getuigenissen of in Feedback (afhankelijk van welke kwestie je aan de orde wilt brengen), in het 'Kritisch kijken naar getuigenissen' topic of via de mail.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 9 months later...

Hele mooie getuigenis, maar wel even een opbouwend kritiekje als je daar tegen kunt :)

Ik lees hier alleen maar de titel God en lees nergens over welke God je het dan hebt. Dit is natuurlijk niet om flauw te doen he maar gewoon ik bedoel boedah is ook een god satan is zelfs de god dezer eeuw. Dus als ik over God of over de Here spreek zeg ik altijd de Here Jezus of Christus :) God is een titel net als dokter advocaat etc! Gewoon even een tip

Groetjes Sarena

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid