Jerommel 0 Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2013 Protestantenland is ook een bende... Eigenlijk vind ik het gehele christendom wel een beetje een bende. Maargoed, ik vind mezelf ook niet zo goed hoor, misschien is dat niet zo terug te zien, maar ik vraag me geregeld af waarom God mij zou willen redden. Ik kan het niet eens altijd geloven. Deze onverbeterlijke zondaar... Maargoed, meer on-topic, ik vind dit ook wel een handige site: www.bijbelopen.org Link naar bericht Deel via andere websites
Pinkeltje 0 Geplaatst 22 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2013 ik schat zo in dat mijn antwoord verschilt van de jouwe. Mijn ervaring is dat er in protestantenland nog wel eens wat misverstanden, al dan niet bewust, leven. En die worden, om ontopic te blijven, gevoed door 'bijbelse' schreeuwsites. En door eenzijdige informatievoorziening op scholen... Niettemin zijn er ook genoeg niet-misverstanden over de Rooms-Katholieke Kerk en die lijken wel eens wat onder te sneeuwen in het enthousiasme over oecumene. Dit is ook een handige site: http://www.gkv.nl/belijdenissen/455/ (alle zes protestantse belijdenissen op een rijtje) Link naar bericht Deel via andere websites
Lord Mcgold 0 Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 @mysticnetherlands www.galaten.com is ook zo'n website dat die verhalen nog wel eens controleren wil. als je een beetje geinteresseerd ben daarin is dit denk ik wel een aanrader Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten