student 45 Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 tussen haakjes: Bedankt Ursa Link naar bericht Deel via andere websites
Jacobus 10 Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 Ik weet niet wie er van jullie in aliens gelooft, maar wetenschappelijke berekeningen hebben aangetoond dat het reizen naar de dichtstbijzijnde ster al honderduizenden jaren duurt vanwege de natuurwet dat waneer je meer massa hebt, je meer energie nodig hebt. Die massa is nodig voor de enorme motor (aangezien ik geloof dat alle grondstoffen al ontDekt zijn en er geen materialen bestaan die enorm veel energie kunnen leveren). Zonnewind is gratis. Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 27 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 Maar het duurt nog steeds heeeeeeel lang Link naar bericht Deel via andere websites
Jacobus 10 Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 Maar het duurt nog steeds heeeeeeel lang Alle tijd. Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 Ik snap de connectie niet tussen "buitenaards leven" en "reizen naar de dichtsbijzijnde ster". Leven moet toch echt van een andere planeet komen en een planeet moet toch echt om een ster draaien. Bekijk ook deze link eens: http://creation.com/images/pdfs/cabook/chapter9.pdf Van wie ben jij een dubbelaccount? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten