Hans1961 0 Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Als Christus je Leidsman is en Gids, is geen enkele weg onbegaanbaar, is geen enkel obstakel onneembaar, is geen enkele nacht te donker, is geen enkele situatie hopeloos. Als Christus je Leidsman is en Gids, eindigt je tocht in je thuishaven: Christus. (om te bemoedigen en omdat ik hem erg mooi vind) Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Ja zeker mooi al is de praktijk vaak weerbarstig. Maar als een lied een gedicht geeft het hoop. Link naar bericht Deel via andere websites
Hans1961 0 Geplaatst 31 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Ja zeker mooi al is de praktijk vaak weerbarstig. Maar als een lied een gedicht geeft het hoop. Uiteraard is dat het geval in de praktijk,maar ik ervaar wel degelijk wat er geschreven staat,als kankerpatiënt en worstelend met borderline en vatbaarheid voor depressies kan ik je zeggen dat deze woorden voor mij levende materie is geworden. Heb ervaring met de nacht(ook op spiritueel gebied),heb veel hopeloosheid en obstakels op mijn weg gehad en nog,maar heb leren schuilen,vertrouwen op Jezus ongeacht wat mijn situatie is. Natuurlijk is dat een weg,een proces,met vallen en opstaan. Maar ik kan steeds meer zeggen dat mijn tocht meer en meer naar de thuishaven aan het toegroeien is,en dat is ook een brandend verlangen van mijn hart. Voor mij zijn de woorden van dit topic een levende realiteit. Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Hans1961, Fijn dat je dit zo ervaart! Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Heftig Hans. Mag ik vragen wat voor soort kanker en hoe het er voor staat? Ik bid voor je. Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 GA => Getuigenissen. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten