Maria K. 51 Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Mijn zusje is verkracht Wat erg..... en alle liefdes verhalen in mijn sociale wereld draaien heel vaak om ik vind haar lekker, ik kom alleen voor seks etc. Dat gebeurt idd. Zo denigrerend. Niet alleen voor het meisje/vrouw. Maar zo zelfverlagend. Mijn visie is gewoon kapot gemaakt. Jij weet duidelijk wat je wil Maar nu begrijp ik, dat je op de één of de nadere manier zo extreem reageert. Het is dan dubbel moeilijk genuanceerd te denken. Maar de meeste mensen nog altijd heel integer hoor. Ik heb die zaken nu op een rijtje met dat meisje. Het is goed zo Ik ben blij voor je. Ik hoop, dat je helemaal vers opnieuw kunt beginnen, zonder hierdoor teveel gekwetst te zijn.. Link naar bericht Deel via andere websites
Laura7 0 Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Mijn vriend kwam/komt niet vanuit de kerk.. Het lijkt me dan erg onlogisch dat ik van hem zou kunnen verwachten dat hij nog maagd zou zijn. Al heb ik er mijn moeilijkheden mee, ik zal het toch moeten accepteren. Ik denk dat het belangrijkste is om Jezus niet uit het oog te verliezen en te beseffen dat niemand vrij is van zonden. Overigens bedoel ik dit niet als vrijbrief om maar te doen en laten wat je wilt, maar wel als: accepteer elkaar zoals je bent, jij bent niet beter dan de ander. Link naar bericht Deel via andere websites
Edelweiss 0 Geplaatst 14 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Maar is die nu wel gelovig geworden dan? Wat als die straks dingen van je gaat eisen? Je zegt zelf dat je het belangrijkste vind om Jezus niet uit het oog te verliezen. Maar goed, Ja idd je word er niet beter door dan de ander en hij verdiend dan ook die kans vind ik zelf. Link naar bericht Deel via andere websites
Laura7 0 Geplaatst 15 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2013 Ach, of hij nu gelooft doet er voor het ' maagd voor het huwelijk zijn' niet toe. Ik heb al een paar jaar een relatie, als hij dingen zou gaan eisen, dan heb ik hem toch echt een aantal jaar verkeerd ingeschat.. Link naar bericht Deel via andere websites
Edelweiss 0 Geplaatst 15 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2013 Nee, ik bedoel bijvoorbeeld als jullie trouwen en kinderen krijgen etc. Gaan die kinderen naar de kerk? Hoe kijk je daar tegenaan? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 15 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2013 Blijf je wel ontopic in je eigen topic? Link naar bericht Deel via andere websites
Edelweiss 0 Geplaatst 15 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2013 Nou kheb het hier wel eigenlijk een beetje gezien met deze topic... Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten