Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Ken, ik spreek je niet meer tegen sinds ik weet hoe knap je bent. viewtopic.php?f=29&t=23414&start=720#p1084314 Zo hoort het ook! Link naar bericht Deel via andere websites
eclammers 0 Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 "Dood is dood" zo heb ik er mijn hele leven over gedacht, geen reïncarnatie etc etc, gewoon morsdood. Maar al lange tijd geloof ik dat er hoop is voor de doden in die zin dat God op basis van het bloed van Christus doden gaat opwekken in het aardse paradijs. (Johannes 5:28, 29) . . .Verwondert U hierover niet, want het uur komt waarin allen die in de herinneringsgraven zijn, zijn stem zullen horen 29 en te voorschijn zullen komen, zij die goede dingen hebben gedaan, tot een opstanding des levens, zij die verachtelijke dingen hebben beoefend, tot een opstanding des oordeels.  Ed Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Soms vraag ik me wel eens af wat dat allemaal betekent in relatie tot wat Hindoes geloven over reincarnatie, of in relatie tot een evt oneindige cyclus van Big Bangs en Big Crunches... Link naar bericht Deel via andere websites
Hitchens 134 Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Een big crunch zal niet gebeuren zoals het nu lijkt...eerder een big chill. Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Als er een oneindige cyclus is zou ik wel leuk vinden. Dan besta ik over een heeeeeeeeel lange tijd tenminste weer. Link naar bericht Deel via andere websites
Hitchens 134 Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Als er een oneindige cyclus is zou ik wel leuk vinden. Dan besta ik over een heeeeeeeeel lange tijd tenminste weer. Als god dan nog steeds atheïsten creëert ja. Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Een big crunch zal niet gebeuren zoals het nu lijkt...eerder een big chill. Dat kan ook ja. Ook zijn er gedachten dat er overal Big Bangs plaatsvinden. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten