joon 0 Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 ik ben op zoek naar een kerstlied (liefst nederlandstalig) het moet een liedje zijn dat past bij kerst, waarin de sfeer van kerst duidelijk zou zijn. (dus niet zo echt: maria, jozef en kindje jezus) iemand ideeen? Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 1 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Ik had wel zoiets van je verwacht morpho, maar eigenlijk nog iets harder verwacht Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Deze topper die typische hollandse gezelligheid tentoonspreid: Of anders deze kraker: In het Nederlands kan natuurlijk ook: Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 1 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Ik zou het graag in de kerk zingen Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Ik zou het graag in de kerk zingen Dan is het op eigen risico. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Ik had wel zoiets van je verwacht morpho, maar eigenlijk nog iets harder verwacht Zo ben ik niet! Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 eigg is het meer voor een koor, maar ik weet dan ook niet of je het solo wil doen of niet.. Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 1 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 doet me aan Sister act denken Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Ik heb niet zo gek lang geleden een nederlandse versie van Breath of heaven van Kutless gehoord. Inmiddelsook gevonden: Link naar bericht Deel via andere websites
Druid_Donagh 0 Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Het is wat vroeg voor kerst liedjes, maar okee hier een namens mij van Urbanus: Bakske vol met stro http://www.youtube.com/watch?v=NbHCc_wu ... ure=colike Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Link naar bericht Deel via andere websites
ycontaining 0 Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 sorry als ongepast: kon het niet laten. Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 Admod note:Ongepast filmpje verwijderd. Link naar bericht Deel via andere websites
Salomon 0 Geplaatst 6 november 2012 Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Ik heb niet zo gek lang geleden een nederlandse versie van Breath of heaven van Kutless gehoord. Inmiddelsook gevonden: Ben ik de enige die de tekst 'Vader, waarom draag ik Uw zoon' een beetje storend vind? Link naar bericht Deel via andere websites
maran 0 Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Etoile schreef: Ben ik de enige die de tekst 'Vader, waarom draag ik Uw zoon' een beetje storend vind? komt op mij in ieder geval incestueus over. Link naar bericht Deel via andere websites
maran 0 Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 in het nederlands en sowieso mooie plaatjes. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Etoile schreef:Ben ik de enige die de tekst 'Vader, waarom draag ik Uw zoon' een beetje storend vind? komt op mij in ieder geval incestueus over. op mij ook.. hadden ze beter, 'Here' kunnen schrijven misschien.. Link naar bericht Deel via andere websites
maran 0 Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 7 november 2012 Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 @Maran, Vrome katjes. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 Ik heb niet zo gek lang geleden een nederlandse versie van Breath of heaven van Kutless gehoord. Inmiddelsook gevonden: Ben ik de enige die de tekst 'Vader, waarom draag ik Uw zoon' een beetje storend vind? Dat is me nog nieteens opgevallen... Het klinkt inderdaad best raar. Link naar bericht Deel via andere websites
Ladybird1 0 Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Wauw! Dankje wel! die zong ik vroeger als klein meisje op koor, maar kon hem nooit weer vinden! Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Fijn Ladybird. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten