Helena 0 Geplaatst 13 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2006 Quote: Op zondag 12 februari 2006 19:12:48 schreef Michie23 het volgende: Selfmade (met een beetje inspiratie van Helena): Hihi... Ik herken mijn inspiratie er niet meer in Link naar bericht Deel via andere websites
Helena 0 Geplaatst 13 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2006 If Jesus is coming (Niet echt aanbidding) The spirit’s are fighting And I’m in the middle Afraid to speak His name My courage is fading And I am just waiting Afraid to call His name Afraid to proclaim If Jesus is coming tomorrow My heart beats for all of my friends Were would they stand? My heart knocks for all of my neighbours If Jesus is coming today Would He take them away? I know what I should do But can’t anybody else do the job? I know that God wants me to do But can’t it wait, can’t it wait, Can’t it wait? If Jesus is coming tomorrow My heart beats for all of my friends Were would they stand? My heart knocks for all of my neighbours If Jesus is coming today Would He take them away? And if Jesus is coming this moment What sorrow I’ll know cause I’ve waited If Jesus is coming this moment I have been to late Link naar bericht Deel via andere websites
JesusisLord 0 Geplaatst 14 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2006 This is Love: Nail pierced hands, a wounded side This is love, this is love The Holy Heart was sacrificed This is love, this is love I bow down to the Holy One I bow down to the Lamb I bow down to the Worthy One I bow down to the Lamb The Son of God died for us This is love, this is love He walked the hill and bore the cross This is love, this is love Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 14 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2006 Quote: Op maandag 13 februari 2006 08:50:39 schreef Helena het volgende: [...] Zegt dat meer iets over mij of over jou Link naar bericht Deel via andere websites
JesusisLord 0 Geplaatst 15 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2006 Mooi lied, spreekt me erg aan. Have Your Way: In my own strength I've tried To live a holy life Struggling till the end Then You find me on my knees Praying God forgive me, please And I'll try again So when will victory be mine I'm running out of faith and time To live on a mountain top It takes more than a will to climb (So) Have Your way with me Let Your strength be what flows from me And let the blood that ran down Calvary (that You shed for me) Run through me Oh Lord, have Your way with me. It seems like self never dies The harder I try It comes back for more There are times I lose this fight Before the battle has begun And Your blessings must wait once more Though this flesh is what covers me Holy Spirit take control of me When I want to give in Don't give up on me 'Cause where grace abounds There I want to be Link naar bericht Deel via andere websites
JesusisLord 0 Geplaatst 15 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2006 Klik hier om deze twee nummers en nog twee andere gratis & legaal te downloaden. ps. (Als dit niet mag verwijder hem dan maar) Dit soort aanbiddingsmuziek luister ik overigens bijna altijd. Ik vind het hele goede muziek. Link naar bericht Deel via andere websites
Helena 0 Geplaatst 17 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2006 Quote: Op woensdag 15 februari 2006 14:46:27 schreef JesusisLord het volgende: Klik hier om deze twee nummers en nog twee andere gratis & legaal te downloaden. ps. (Als dit niet mag verwijder hem dan maar) Dit soort aanbiddingsmuziek luister ik overigens bijna altijd. Ik vind het hele goede muziek. Het werkt niet Link naar bericht Deel via andere websites
Helena 0 Geplaatst 25 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2006 As Your children gather in peace All the angels sing in Heaven In Your temple all that I seek Is to glimpse Your holy presence All the heavens could hold You, Lord How much less to dwell in me? I can only make my one desire Holding on to Thee All the angels exalt You on high What a kingdom to depart! But You left Your throne in the sky Just to live inside my heart I will always make my one desire Holding on to Thee All the Heavens, ThirdDay Wat een nummer... Link naar bericht Deel via andere websites
JesusisLord 0 Geplaatst 25 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2006 Quote: Op vrijdag 17 februari 2006 14:54:14 schreef Helena het volgende: [...] Het werkt niet Rechter muisknop --> doel opslaan als Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 3 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2006 Heel de aarde, juich voor God, bezing de eer van zijn naam, breng hem eer en lof. Kom en zie de werken van God, zijn daden vervullen de mens met ontzag: Laat heel de aarde voor u buigen en zingen, uw naam bezingen. Machtig heerst hij voor eeuwig, zijn ogen waken over de volken. Laat niemand zich tegen hem verzetten. Prijs, o volken, onze God, laat luid uw lof weerklinken, hij heeft ons het leven gegeven en onze voeten voor struikelen behoed Kom en hoor wat ik wil vertellen, ieder die ontzag heeft voor God, hoor wat hij voor mij heeft gedaan. Toen mijn mond hem aanriep, lag een lofzang op mijn tong. Geprezen zij God, hij heeft mijn gebed niet afgewezen, mij zijn trouw niet geweigerd. Dank U wel Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 31 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2006 Lof aan de Heer, want Hij is goed. Laat allen de Heer prijzen. Hij die het Offer ons heeft gebracht. Hij die ons de Heilige Geest schonk. Hij die dicht bij de mens wil staan, halleluja! Lof aan Hem, die hemel en aarde schiep. Vader, Zoon en Heilige Geest. Amen. Link naar bericht Deel via andere websites
abia 0 Geplaatst 31 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2006 Dit een Engelse lied maar echt heel mooi: This is for the little child with no father For that man that doesn't have a place to stay And for that little boy living with AIDS [Now tell your story, tell your story] You can lean on me There's a man Standing on the corner He has no home, he has no food And his blue skies are gone Can't you hear him crying out And there's a girl Searching for a father and a friend Praying that the storm someday will end But instead of walkin' away Open up your heart and say I am here You don't have to worry, I can see your tears I'll be there in a hurry when you call Friends are there to catch you when you fall Here's my shoulder, you can lean on me Oh, there's a child who is sick and begging to be free But there is no cure for his disease He looks up to his mother as She hold, his hand Prayin' that someday the sun will shine again And the pain, pain will end, come on I am here You don't have to worry, I can see Your tears I'll be there in a hurry when you call Friends are there to catch you when you fall Here's my shoulder, you can lean on me Tell me how can I, how can I love Jesus When I never seen His face Yet I see you dying And I turn and walk away So hold my hand, let me take you to a friend of mine He's waiting just to ease your troubled mind Instead of walkin' away, open up Open up your heart and say I am here You don't have to worry, I can see your tears I'll be there in a hurry when you call Friends'll be there to catch you when, catch you when you fall, ooh Thank you Jesus, yeah Here's my shoulder, you can lean on me Here's my shoulder, you can lean on me Here's my shoulder, you can lean on me Here's my shoulder, you could lean on me Hallelujah Link naar bericht Deel via andere websites
abia 0 Geplaatst 31 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2006 Heer, ik prijs Uw grote naam. Heel mijn hart wil ik U geven. Want U bent de weg gegaan die mij redding bracht en leven. U daalde neer van Uw troon om mens te zijn. Van de stal naar het kruis droeg U mijn pijn. Van het kruis naar het graf. Uit het graf weer opgestaan. Heer, ik prijs Uw grote naam. Link naar bericht Deel via andere websites
abia 0 Geplaatst 31 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2006 hey hier heb ik er nog een!! Holy holy are You Lord The whole earth is filled with Your glory Let the nations rise to give Honour and praise to Your name Let Your face shine on us And the world will know You live All the heavens shout Your praise Beautiful is our God The universe will sing Hallelujah to You our King Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 31 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2006 Is God een Engelssprekende God? Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 31 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2006 Quote: Op maandag 31 juli 2006 11:37:13 schreef Raido het volgende: Is God een Engelssprekende God? JA! Link naar bericht Deel via andere websites
abia 0 Geplaatst 31 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2006 God kent alle talen van de wereld.. hij heeft de talen gemaakt bij de spraakverwarring bij de toren van Babel! Link naar bericht Deel via andere websites
abia 0 Geplaatst 31 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2006 ohw srry.. hij moet met een hoofdletter! Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 31 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2006 Hai Abia via de knop kun je je post wijzigen. Daarmee kun je foutjes verbeteren of dingen toevoegen Terug naar 't onderwerp van dit topic, bij-onderwerpen kunnen jullie in een ander of nieuw topic bespreken Link naar bericht Deel via andere websites
abia 0 Geplaatst 31 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2006 ok thnx! Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 1 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2006 Geprezen zij God, die over ons waakt, elke nacht weer. Hij die Credible.nl heeft gevormd en bewaart. Hij die ons heeft afgebroken en opgebouwd naar zijn wil. Hij die alle users en alle crewleden in Zijn hand heeft. Hij die dag aan dag blijft werken en nooit slaapt. Hij die voor ons zorgt en ons liefheeft. Wij loven U voor de kostbare vrijheid hier. Dat er geen censuur is die ons kan stoppen. Dat er geen vervolgingen zijn hier om Uw naam. Moge onze lofprijzing ook een gebed zijn voor christenen die dat alles moeten ontberen. Tot in de eeuwen der eeuwen, in Jezus naam. Amen. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 2 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2006 Verheerlijk God, laat ons Zijn goedheid loven. Verheerlijk God, die deze dag heeft geschapen. Verheerlijk God, die de zon over allen doet opgaan. Verheerlijk God, die ons elke dag een nieuwe kans geeft. Verheerlijk God, die ons ook deze dag zal bewaren. Verheerlijk God, die over ons kwam als Vader. Verheerlijk God, die tot ons kwam als Christus. Verheerlijk God, die in ons kwam als de Heilige Geest. Verheerlijk God, die elk mens liefheeft tot het einde. Verheerlijk God, die elke dag te verheerlijken is. Verheerlijk God, de Vader, de Zoon en de Heilige Geest. Amen. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 2 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2006 Quote: Op maandag 31 juli 2006 12:24:05 schreef Michie23 het volgende: [...] JA! What do you say? Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 3 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2006 Looft God, want Hij is goed voor ons. Als een Vader zorgt Hij voor Zijn Gezin, de Kerk. Hij stuurt ons en beschermt ons. Tegen dwalingen, tegen boosdoeners. Hij leidt ons door de woestijn heen. Op weg naar het Beloofde Land. Het goede beloont Hij, het kwade vermaant Hij. Hij laat recht zegevieren boven onrecht. Zwakheid boven kracht. Nederigheid boven hoogmoed. Eenvoud boven ingewikkeld gedoe. Zo zorgt Hij voor ons, elke dag weer. Hij springt voor ons op de bres. Geen duivel die ongestraft zijn gang kan gaan. Wie aan Zijn Kerk komt, komt aan God. En wie aan God komt, komt aan Zijn Kerk. Hij voedt ons welddadig met Brood en Wijn. Hij onderricht ons overvloedig met Zijn Woord. Liever sterft Hij dan ons kwijt te raken. Moge Zijn tomeloze liefde recht beantwoord worden. Door Zijn kinderen, door Zijn schepping. Looft God, want Hij is goed voor ons. Vader, Zoon en Heilige Geest. Amen. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 Prijst God, die ons de weg wijst. Hij haalt ons uit de dood, uit "Egypte." Hij bevrijdt ons uit de slavernij van de zonde. Hij overwint Satan, de "Farao," en geeft hem het nakijken. Hij leidt ons door het watergraf, de "Rietzee," naar het leven. Maar demonen verzwelgen in Zijn liefde, Zijn kracht. Hij geeft ons goede geboden, rechtvaardige regels. Hij onderwijst ons het smalle paadje. Hij voedt ons met het Brood des Levens. Zo leidt Hij ons door de woestijn. Zo zal Hij ons naar het Beloofde land leiden. Een Land waar het goed toeven is, waar we zullen wonen. Een Land waar we de Heer zullen zien, voor eeuwig. 's Middags is Hij als een Wolk die ons beschermt. 's Avonds is Hij als een Vuur die over ons waakt. Gelukkig zij die de pelgrimsstoet volgen. Gelukkig zij die naar Zijn geboden luisteren. Gelukkig zij die naar Zijn inzettingen leven. Gelukkig zij die Hem liefhebben en zijn naasten als hunzelf. Gelukkig zij die uitkijken naar het Beloofde Land, vol vertrouwen. Prijst God, die ons de weg wijst. Vader, Zoon en Heilige Geest. Amen. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten