Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

sowieso is het een beetje cliché om te zeggen dat de man door zijn 'oerinstinct' veroverd wil worden (aard van het beestje, hoofd van het gezin, etc) Ik denk dat het kan verschillen per man. Dus ik hoop voor fladdervlinder dat deze man of nu snel zelf een stap zet, of dat ze hem de keuze stelt en dat hij dan ja zegt. Want daar draait het natuurlijk allemaal om.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 89
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Wanneer een man of een vrouw om één of andere reden op een bepaald ogenblik niet open zijn voor een relatie, dan kan men beter verder gaan. Meestal is het niet zonder enige reden. Als ik bij mijzelf bekijk, wanneer ik niet openstond maar twijfelde of ik niet toch toehappen moest, dan kan ik achteraf zeggen dat het eigenllijk toch wel goed is geweest toen om inderdaad niet toe te happen. Wanneer het in het begin al te moeilijk is, zou ik het laten. Wie weet dat een paar jaar later, de dingen er anders voor staan, als men dan nog vrij is....

Link naar bericht
Deel via andere websites

@BlueMountainSky: mijn man is nog zo'n voorbeeld van mannen die die veroveringsdrang niet hebben. En hoewel wij elkaar binnen ons huwelijk als compleet gelijkwaardig beschouwen (wat overigens niet hetzelfde is als gelijk, hij kan onze kinderen niet (borst)voeden en ervaart dat als een bijzonder groot gebrek :P en hij heeft de milieupas en brengt de (mij te zware) vuilniszakken naar de container) is hij wel het hoofd van ons gezin. En ik de motor :P

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik wil toch even duidelijk maken dat ik er geen probleem als een vrouw een man 'verovert'. Zelf zie ik dat als vrouw niet zitten...en droom ik van een man die mij inderdaad het hof maakt. Dat wil niet zeggen dat dit het enige juiste is. Voor sommige vrouwen past dit beter en voor andere vrouwen past het andere beter. En voor mannen is dat net zo...Gelukkig dat iedereen zo zijn gading vindt. Maar ik denk dat het nuttig is voor elk van ons om te beseffen wat voor ons belangrijk is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik wil toch even duidelijk maken dat ik er geen probleem als een vrouw een man 'verovert'. Zelf zie ik dat als vrouw niet zitten...en droom ik van een man die mij inderdaad het hof maakt. Dat wil niet zeggen dat dit het enige juiste is. Voor sommige vrouwen past dit beter en voor andere vrouwen past het andere beter. En voor mannen is dat net zo...Gelukkig dat iedereen zo zijn gading vindt. Maar ik denk dat het nuttig is voor elk van ons om te beseffen wat voor ons belangrijk is.

Ok :) Het kwam op mij in eerste instantie over alsof het alleen juist zou zijn als een man een vrouw verovert (of wil veroveren).

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

Hooi!

Even een kleine update, het is nu al zó lang geleden!

We hebben hierna nog een paar keer afgesproken, met elkaar gegeten.

De laatste keer was ik echt zó verliefd! Maar het is nu helemaal klaar, hij vind me leuk & aantrekkelijk, maar heeft geen behoefte aan een relatie. Ik natuurlijk teleurgesteld, voelde me, afgewezen, (haha, duhh, hij hééft me ook afgewezen, haha) huilen etc. , was ook echt boos op hem, voelde me een beetje opgelicht ofzo.. Maar goed, ik heb hem toen een tijdje ontweken uit zelfbescherming, eerst ff bijkomen zeg maar.. En nu: ik zie hem amper meer, hij is ook bijna nooit meer bij de dingen waar we elkaar eerst altijd tegenkwamen, gesprekken gaan niet zo vloeiend etc. meer als eerst, kortom: de vriendschap is ook een beetje over. Eerst baalde ik ervan, met vlagen nog steeds. Aan de andere kant; hij is het overduidelijk niet waard en vind de vriendschap ook niet bijzonder genoeg om er nog aan te werken. Omdat ik het idee heb dat het zijn schuld is, (hij doet tegenstrijdig; had ik al verteld over dat ie zich afvroeg dat bij onze 'meer dan vrienden, geen relatie-relatie' ook zoenen hoorde? pff) vind ik dat hij mag z'n best mag doen als tie het weer goed wil hebben; ik heb het er mee gehad:)

Dus dat!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 months later...

Ik denk dat je het beste je vriend wat duidelijker hints moet geven dat je wilt trouwen.

Door bijvoorbeeld te zeggen: ik wil eigenlijk wel gauw trouwen?

Ik denk namelijk dat het kwetsend is voor je vriend als jij hem ten huwelijk vraagt!

Dus geef hem zo duidelijk mogelijk hints ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid