Wietse 0 Geplaatst 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 Vandaag vrij. Ik ga mijn huis opruimen en schoonmaken, boodschappen doen en fitness moet nodig een keer . Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 Langs het ziekenhuis op bezoek bij een van onze cliënten, vervolgens broodje eten bij mijn stagebegeleidster, en hierna een slaapdienst draaien op stage. Geen tijd dus voor iets anders dan stage Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
WeloveJesus 0 Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 Heyy ! Wij zijn op zoek naar dansers.. Voor een eenmalige christelijk project Ben jij een danser, ken je dansers of misschien we'll een hele dansgroep Meld je aan !! If u are a dancer.. Make sure you don't miss this one.. Voor meer info of aanmeldingen mail naar: s-w-a-g@live.nl Mail ons je voor en Achternaam telefoon nummer en een foto van je zelf See you there toppers !!! LOVE AND BLESSINGS ♡♥ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 Admod note:Spam verwijderd. Oproepjes kan je doen op het Prikbord. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 14 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2013 Ik had wat afspraken staan, maar die zijn afgezegd. Dus vrije dag met niks in de planning. Misschien dat ik even naar de fitness gaat. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Wat huishouden en vanmiddag naar ouders toe om te helpen in de tuin. Hoop wel dat het mooi weer blijft. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Chloë 0 Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Genieten van mijn vakantie! Straks nog een poosje naar buiten en misschien nog een dvd kijken ofzo. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 17 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2013 Vanmiddag naar de middaglunch dienst in de Plantagekerk in Zwolle. Daarna op bezoek bij een oud collega van mij. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
1983char 0 Geplaatst 17 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2013 Werken tot 18.00! Dan eff snel eten en hup door naar de kerk, vant weekend naar Pinksterdienst in papendael..Fijn weekend allen! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2013 Naar buiten waar de vogels fluiten, naar de speeltuin eerst maar. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2013 wakker worden, dan lijstje afwerken met : tuin onkruidvrij maken, woonkamer grondig stofzuigen, wc grote beurt geven, fotowand afstoffen, groot rondje met woef, keuken opruimen/afwassen en vitrage met de hand wassen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2013 Vrachtwagenfoto's overzetten naar een ander forum, en de backupcollectie bijwerken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Vandaag werken aan verschillende liedjes, waaronder spookhuis-metal, jazz-metal en een powerballad. En daarnaast mijn werk als grafisch vormgever verder zetten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Laat s wat van die jazz-metal horen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Afwas, kleding wassen en strijken, stofzuigen, dweilen, douche schoonmaken en de diepvries schoonmaken. En eind van de middag boodschappen doen. Vanavond chillen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 nog afwassen, beddegoed wassen, wasje vouwen, wasje draaien, beneden stofzuigen en badkamer beurt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 Laat s wat van die jazz-metal horen? Dat zal nog wel even duren. Ik ben nu voornamelijk bezig met een worship liedje en daarna ga ik verder met mijn spookhuis-metal nummer. Vandaag ben ik druk in de weer geweest. Mijn moeder heeft vandaag een feestje ter ere van haar vijftigste verjaardag. Daarom moest ik samen met mijn vader een tent in de tuin opzetten en alles in orde zetten. Nu sluit ik mijzelf op, op mijn kamer, met twee zakken chips, een pak taksi en leuke series. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 14 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2013 vandaag vroeg naar bed. Morgen drukke dag. Vandaag heb ik 1.5 uur gesport en gemarktplaatst foto,s gemaakt van handel en handel ingekocht. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 de bedoeling is vandaag naar een hele oude, schots-en-scheve, vol begroeide, joodse begraafplaats te gaan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 16 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2013 Vandaag de laatste loodjes om concept-versie 3 van mijn scriptie in te leveren. Met de hoop dat de tweede corrector er nu wel wat tevredener over is. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 16 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2013 opmaken voor een dienst van 13 uur. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 18 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2013 eigenlijk wil ik nog fotoboekje afmaken vandaag of de fotos uitzoeken die geprint moeten worden ervoor... zit pas op blz 18 van de 30 maar heb eigenlijk ook geen zin meer ;P dillema , want als ik het laat liggen dan komt er niks meer van dat weet ik nu al Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 20 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2013 Fitness, huis opruimen en misschien even naar mijn ouders toe. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 20 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2013 Zwijmelen.. Twee tassen met kleding ophalen bij een collega wiens dochter naar het buitenland verhuisd. Nog meer zwijmelen. En vanavond weer naar het werk, om daar te slapen en morgen te werken Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 21 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2013 niet de vakantiebende opruimen, niet de keuken vliegvrij maken maar de hobbykamer opruimen en inruimen als een oase van rust voor mezelf! ofzo Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten