Spring naar bijdragen

Opzoek naar een dagboekje voor een man!


Aanbevolen berichten

Hoi, Wat leuk dat je dit stukje wilt gaan lezen.

Ik ben namelijk voor mijn man opzoek naar een bijbelsdagboek voor elke dag. Nu heeft hij er al een aantal maar de meeste liggen hem niet zo. Hij staat wel in het geloof, maar op het moment zit hij in een draaimolen wat geloof betreft. Tot 8 weken geleden gingen we nog naar een hervormde gemeente, maar omdat ik uit de evangelische hoek kom had ik het daar niet naar mijn zin. Mijn man is gaan inzien dat de hervormde gemeente niets voor hem is. Maar dat het meer iets is wat hij van huis uit heeft meegekregen en dacht dat het zo dus hoort. Gelukkig is hij nu zelf beslissingen aan het maken. en zitten we nu sinds 8 weken in een baptisten gemeente!

Het is nu zo dat ik hem wil helpen met de zoektocht naar ZICHZELF! En graag wil ik hem erbij helpen met een dagboek oid.

Kan iemand mij een tip geven voor een boekje oid? zolang het maar niet al te theoretisch is want dat is iets wat hem echt niet ligt. Ik ben super benieuwd naar jullie reacties.

Groetjes!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
Hoi, Wat leuk dat je dit stukje wilt gaan lezen.

Ik ben namelijk voor mijn man opzoek naar een bijbelsdagboek voor elke dag. Nu heeft hij er al een aantal maar de meeste liggen hem niet zo. Hij staat wel in het geloof, maar op het moment zit hij in een draaimolen wat geloof betreft. Tot 8 weken geleden gingen we nog naar een hervormde gemeente, maar omdat ik uit de evangelische hoek kom had ik het daar niet naar mijn zin. Mijn man is gaan inzien dat de hervormde gemeente niets voor hem is. Maar dat het meer iets is wat hij van huis uit heeft meegekregen en dacht dat het zo dus hoort. Gelukkig is hij nu zelf beslissingen aan het maken. en zitten we nu sinds 8 weken in een baptisten gemeente!

Het is nu zo dat ik hem wil helpen met de zoektocht naar ZICHZELF! En graag wil ik hem erbij helpen met een dagboek oid.

Kan iemand mij een tip geven voor een boekje oid? zolang het maar niet al te theoretisch is want dat is iets wat hem echt niet ligt. Ik ben super benieuwd naar jullie reacties.

Groetjes!

Heb je al een keuze gemaakt?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat grappig dat ik dan zo het boekje heb weten uit te kiezen dat ik er ook een evangelische draai aan heb weten te geven. Ik ben namelijk gewoon gaan zoeken in de boekhandel, heb 1,5 daar rond geneusd en uiteindelijk en toevallig dit boekje gevonden. Gelukkig weten we wat toeval betekend! :D

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid