Spring naar bijdragen

wat bedoelt hij hiermee?? hulp van heren nodig!!


Aanbevolen berichten

Oké, ik heb een vraag.

Een jongeman nodigt mij uit om een keer bij hem te komen slapen, maar hij zegt: gewoon voor de gezelligheid.

Wat bedoelt hij hiermee?? Zeggen jongens dit wel vaker om duidelijk te maken dat ze een meisje wel willen, of moet ik erop vertrouwen dat hij dit meent. Heren help me, hoe doen jullie dit? Ik zou graag een relatie willen, maar ben zo onzeker. Om de situatie te verduidelijken, ik ben al eens eerder met hem naar bed geweest. Daar heb ik achteraf erge spijt van gehad, maar ik kan gewoon niet zonder hem, en zou het zo weer doen.

Bedankt alvast.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Waarom per se logeren als het gewoon voor de "gezelligheid" is? Dan kan het ook overdag. Het lijkt mij ook vrij duidelijk dat hij op een andere vorm van gezelligheid uit is.

Ik ken het verhaal verder niet, maar dat lijkt me geen goede basis voor een relatie en ik raad je dan ook aan om er verder niet op in te gaan. Als hij wel een relatie wil is het anders, maar laat je niet overhalen om iets te doen dat je eigenlijk niet wilt. Al ben je onzeker, ga niet in op advances van een jongen die enkel seks wil. (Zo komt hij tenminste op me over uit de weinige informatie uit de openingspost)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Theoretisch zou hij het inderdaad voor de gezelligheid kunnen bedoelen maar aangezien jullie al een keer seks gehad hebben is die kans erg klein en zoekt hij zeer waarschijnlijk alleen maar een parkeerplaats. Als hij echt een relatie wil, begint dat niet bij een nachtje blijven slapen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Oké, ik heb een vraag.

Een jongeman nodigt mij uit om een keer bij hem te komen slapen, maar hij zegt: gewoon voor de gezelligheid.

Wat bedoelt hij hiermee?? Zeggen jongens dit wel vaker om duidelijk te maken dat ze een meisje wel willen, of moet ik erop vertrouwen dat hij dit meent. Heren help me, hoe doen jullie dit? Ik zou graag een relatie willen, maar ben zo onzeker. Om de situatie te verduidelijken, ik ben al eens eerder met hem naar bed geweest. Daar heb ik achteraf erge spijt van gehad, maar ik kan gewoon niet zonder hem, en zou het zo weer doen.

Bedankt alvast.

Beste Pinkiepink,

Als je onzeker bent, kan je beter deze persoon voortaan negeren en werken aan een relatie met Jezus Christus en wachten totdat Hij je een man geeft die pas echt van je houdt, respect voor je heeft en je als een koningin behandelt. Je bent teveel waard en teveel geliefd door Jezus Christus om tijd te besteden aan een jongen als hij.

Veel zegen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er zijn wel van die jongens die betrouwbaar zijn. Waarmee ik bedoel: dat hij jou echt enkel voor de gezelligheid wil laten komen, en niet voor iets meer.

Moest mijn beste vriend zeggen om te blijven slapen, uit noodoverwegingen, dan is dat een optie, maar dan slaap ik apart hoor.

Maar als je inderdaad al seks hebt gehad... Njah, dan weet ik het ook niet.

En is het de bedoeling om in hetzelfde bed te slapen, of niet?

Maar je zegt dat je onzeker bent.. Meisje, blijf dan gewoon thuis.

Je kan niet zonder hem, dus er is een reden dat het uit is. Laat jou niet overhalen... Ik vrees dat hij, als hij zijn wip gekregen heeft, jou opnieuw laat vallen. Koester geen hoop: als ik met hem slaap, krijg ik hem misschien terug.. Zo werkt het niet :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

helaas zijn wij jongens heel verschillend, wat dat betreft lijken we net meisjes. Ik denk dat je daarom beter aan de jongen in kwestie kan vragen wat hij bedoelt dan aan ons.

Het kan overigens wel, ik ga wel eens met een goede vriendin op vakantie zonder dat we een seksuele relatie hebben, maar we vinden gewoon dezelfde vakanties leuk.

Terug naar jouw situatie: Wat betekent 'blijf je slapen?' Is dat in een logeerkamer in een apart bed, of in zijn bed? Het antwoord hierop lijkt me wel genoeg duidelijkheid scheppen. Misschien kun je hem dat vragen, dat is een beetje de vraag stellen met een omweg, misschien makkelijker dan direct.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gescheiden of aparte bedden zou ik niet weten. Maarja als ik dat vraag weet hij direct wat ik bedoel natuurlijk. Ik wil hem erg graag als mijn vriendje, en als ik nee zeg, gebeurt dat waarschijnlijk nooit. En misschien kan ik hem, door langs te komen, overtuigen dat we bij elkaar horen. Ik hou van hem, denk de hele dag door aan hem. Als hij mijn man niet word, wil ik ook geen ander. Ik heb echt het gevoel dat we voor elkaar gemaakt zijn. Hij moet dit alleen nog even inzien.

Maar hij vraagt mij te blijven slapen, waar ik inmiddels al op heb gereageerd, maar dit betekent dat hij wel graag in mijn gezelschap is. En dat hij dus wel meer wil? Want waarom vragen jongens dit? dan willen ze toch meer van een meid dan alleen vriendschap? Ik ben zo onzeker..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als hij meer wou dan vriendschap dan had hij je toch mee uitgevraagd in plaats van bij hem te komen logeren? Het beste zou je gewoon eerlijk tegen hem kunnen zijn. Vertellen wat je voor hem voelt en dat je hem leuk vind. Dan zal je er waarschijnlijk snel genoeg achter komen of hij echt om je geeft of dat hij op andere dingen uit is.

Ik begrijp je gevoel wel. Je vind hem echt leuk en wilt er alles voor doen zodat jullie iets krijgen.. maar het zou erg stom zijn, mocht hij alleen seks willen, om dan met hem naar bed te gaan in de hoop dat hij dan wel in ziet dat jullie bij elkaar horen.

Ik weet niet wat jouw antwoord op zijn uitnodiging was, maar ik denk echt dat het slimmer is om het niet te doen totdat je weet wat hij precies wil.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gescheiden of aparte bedden zou ik niet weten. Maarja als ik dat vraag weet hij direct wat ik bedoel natuurlijk. Ik wil hem erg graag als mijn vriendje, en als ik nee zeg, gebeurt dat waarschijnlijk nooit. En misschien kan ik hem, door langs te komen, overtuigen dat we bij elkaar horen. Ik hou van hem, denk de hele dag door aan hem. Als hij mijn man niet word, wil ik ook geen ander. Ik heb echt het gevoel dat we voor elkaar gemaakt zijn. Hij moet dit alleen nog even inzien.

Maar hij vraagt mij te blijven slapen, waar ik inmiddels al op heb gereageerd, maar dit betekent dat hij wel graag in mijn gezelschap is. En dat hij dus wel meer wil? Want waarom vragen jongens dit? dan willen ze toch meer van een meid dan alleen vriendschap? Ik ben zo onzeker..

Ik denk dat hij alleen maar wil ####### . Ik bedoel het niet rot, maar uit bescherming voor jou: ik denk dat je nog niet toe bent aan een relatie en eerst een sterkere persoonlijkheid moet worden. Als je een sterkere persoonlijkheid bent geworden, zal je een prins tegenkomen die je als een prinses zal behandelen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Is hij een verlegen of juist een heel zelfverzekerd type? Misschien kun je daaruit afleiden wat hij denkt. Als hij verlegen is, durft hij misschien ook niet precies te zeggen wat hij denkt, en probeert hij op deze manier iets, in de hoop dat het dan makkelijker wordt, dat zien we dan wel weer verder (als jij er bent)..

Is hij juist direct en vol zelfvertrouwen met meisjes, dan kun je er denk ik wel van uit gaan dat het gewoon betekent: "Kom maar hier, ik wil graag seks met jou."

Hoe ging het de vorige keer? Ik realiseer me net dat je eerst schreef dat je al met hem naar bed was geweest. Dat wijst er toch wel weer op dat hij het voor herhaling vatbaar vind. Jij wilt dus eigenlijk gewoon weten of hij meer dan alleen seks wil. En daar kunnen wij echt geen antwoord op geven, dat moet je toch met hem uitvogelen.

Het lijkt me inderdaad een goed plan om 'hard to get' te doen. Laat hem maar moeite doen en bewijzen dat hij iets serieus wil. (Voor het geval dat hij toch het verlegen type is, moet je wel duidelijke!! hints geven, anders komt er misschien niks uit omdat hij het niet durft)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Maar hij vraagt mij te blijven slapen, waar ik inmiddels al op heb gereageerd, maar dit betekent dat hij wel graag in mijn gezelschap is. En dat hij dus wel meer wil? Want waarom vragen jongens dit? dan willen ze toch meer van een meid dan alleen vriendschap? Ik ben zo onzeker..

Volgens mij is het wel duidelijk: jij wilt liefde, hij wil seks. Ben je dan bereid het ene te geven om het andere te bereiken? Wat als het niks oplevert? Dan ben je alleen maar 'gebruikt'.

Wat Dubito zegt is een goed idee: als je graag een serieuze relatie wilt, laat hem dan eerst over de boeg komen. Tenminste, ik neem aan dat je niet per se seks wilt, of op de langere termijn, terwijl als je er nu op ingaat je eerder het omgekeerde bereikt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bedankt voor de reacties. Maar ik hem als persoon niet onzeker hoor, alleen met hem. Hij zelf barst van het zelfvertrouwen, en is absoluut niet verlegen, dat is meer zijn persoonlijkheid, hoe hij is. Niet alleen met meisjes, maar gewoon in alles. Dus ik denk niet dat dit zoveel uitmaakt voor deze situatie.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ga er maar vanuit dat hij iets van je wil. En met dat iets bedoel ik seks. En waarschijnlijk alleen maar seks.

Niet alle mannen zijn hetzelfde, maar over het algemeen lijken ze wel veel op elkaar als het hierop aan komt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Helaas moet ik Nynthe gelijk geven. Ik moet als Christen altijd hopen en van t goede uitgaan, maar ik als man zijnde hoor het verhaal van een zelfverzekerd jongen (ook met de meisjes) die aan een meisje vraag of ze bij hem wilt blijven slapen voor 'de gezelligheid'....

Nee, de kans dat ie dat echt meent, zeker gezien t feit dat "het m al een keer gelukt is" (sorry) schat ik in op ongeveer 0.000001%

Link naar bericht
Deel via andere websites
Oké, ik heb een vraag.

Een jongeman nodigt mij uit om een keer bij hem te komen slapen, maar hij zegt: gewoon voor de gezelligheid.

Wat bedoelt hij hiermee?? Zeggen jongens dit wel vaker om duidelijk te maken dat ze een meisje wel willen, of moet ik erop vertrouwen dat hij dit meent. Heren help me, hoe doen jullie dit? Ik zou graag een relatie willen, maar ben zo onzeker. Om de situatie te verduidelijken, ik ben al eens eerder met hem naar bed geweest. Daar heb ik achteraf erge spijt van gehad, maar ik kan gewoon niet zonder hem, en zou het zo weer doen.

Bedankt alvast.

Met de historie die je al met hem hebt en je eigen inzicht dat je wel eens weer zou kunnen vallen, denk ik dat er maar 1 antwoord mogelijk is: niet gaan slapen bij hem. Ik mag aannemen dat je het vorige voorval al wel met hem besproken hebt, anders is dit wellicht een uitgelezen kans om het te bespreken. Is het al wel besproken, dan vind ik zijn reactie wel wat vreemd. Natuurlijk kan het zijn dat hij dit keer niet verder wil, maar ook voor hem geldt dat er al een keer een ander moment is geweest.

Wees sterk en zeg nee! Niet tegen hem, wel tegen het slapen!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een man en een vrouw kunnen prima een nacht samen doorbrengen zonder dat er sprake is van seksuele spanning of verlangens. Maar het ligt soms toch wel gecompliceerd. Als je allebei single bent, hoeft er natuurlijk absoluut geen spanning te zijn, maar de kans is ook best groot dat die er wel is. Als een van beide een relatie heeft of je hebt allebei een relatie, kan dat ook weer voor problemen zorgen. Et cetera.

Laat ik het zo zeggen: het kan prima, maar de kans is ook best aanwezig dat er meer bij komt kijken. Zeker gezien jullie verleden samen, acht ik die kans vrij groot in jullie geval.

For the record: ik overnacht ook wel eens bij vrouwen en vrouwen bij mij zonder dat er sprake is van spanning. Dit zijn echter doorgaans wel goede vriendinnen waar ik sowieso al geen relatie mee zou willen hebben en ga krijgen. En als ik zelf een vriendin heb, pas ik daar erg mee op (zeker omdat ik zelf ook vrij jaloerse trekjes heb en dus mijn vriendin dan niet 'hetzelfde aan wil doen').

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid