Gast Anon_phpbb Geplaatst 21 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2013 Wegens het afscheid van Fee zijn we hard op zoek naar vrijwilligers. Acht jij je geschikt en wil je graag een steentje bijdragen aan Credible.nl, stuur dan een mailtje naar forum@credible.nl! Ik zou graag een steentje bijdragen. Maar mailen heeft geen zin he Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 22 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2013 Als er niet te gek veel tijd in gaat zitten wil ik wel een tijdje moderator zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 22 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2013 Voor de crew zoeken we jonge(re) mensen, tot en met een leeftijd van 30 ongeveer. Wat natuurlijk wel kan is een bijdrage aan de Frontpage in de vorm van een blog, redactielid of het actief aandragen van nieuwtjes. Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Mochten jullie ooit n forumlid nodig hebben dat muziek en andere audio-producties kan leveren (voor een filmpje, reclame of whateve).... hou ik mezelf aanbevolen Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Mochten jullie ooit n forumlid nodig hebben dat muziek en andere audio-producties kan leveren (voor een filmpje, reclame of whateve).... hou ik mezelf aanbevolen Tof, dat zullen we onthouden! Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 23 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Mochten jullie ooit n forumlid nodig hebben dat muziek en andere audio-producties kan leveren (voor een filmpje, reclame of whateve).... hou ik mezelf aanbevolen Zou je mij eens willen mailen waar je aan denkt en wat je zou willen doen dan? Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Mij lijkt het het wel leuk om moderator te worden . Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten