Spring naar bijdragen

FIlmpje/animatie over kerst gezocht


Gast Anon_phpbb

Aanbevolen berichten

Gast Anon_phpbb

Hallo,

Samen met wat enhausiaste studenten en een internationale gemeenschap ben ik een kerstmaaltijd aan het voorbereiden. De helft van de bezoekers is waarschijnlijk niet-gelovig dus het leek ons leuk ze aan het denken te zetten over kerst.

Het leek ons leuk een soort (interactief) filmpje te laten zien (3-10min) waarin mensen aan het denken worden gezet over kerst. Heeft iemand hier een goed idee voor?

groet

Bouke

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb Christus niet toch van Christmas verbannen, dat is wat de wereld (they, not me) heeft gedaan.

Tja, en aan de andere kant heeft "men" ooit de zonnewende als periode genomen om daar het evangelie aan te hangen.

M.i. is het voor de christen altijd kerst, omdat het evangelie dagelijks relevant is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb
De Spirit of Christmas (Jesus vs Santa) van South Park lijkt me uitermate geschikt. Het duurt 5 minuten.

Hij is geniaal! Maar ben bang dat de wat oudere mensen uit de kerk die meehelpen dit niet echt op prijs stellen (veel schelden....)

Iemnand verder nog ideeen? (Facebook is ook goede optie!)

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid