Hongerige Wolf 0 Geplaatst 10 april 2015 Rapport Share Geplaatst 10 april 2015 Amish geloven toch al in Jezus? Zijn het geen mormonen? Ik ben vandaag blij met: - het weer - mijn zojuist grondig schoongemaakte huis - het feit dat ik eindelijk het derde seizoen van Borgia gevonden heb - Concertzender Gregoriaans Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 10 april 2015 Rapport Share Geplaatst 10 april 2015 Amish geloven toch al in Jezus? Zijn het geen mormonen? Nope, ze zijn een aftakking van de mennonieten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 10 april 2015 Rapport Share Geplaatst 10 april 2015 Amish geloven toch al in Jezus? Zijn het geen mormonen? Nope, ze zijn een aftakking van de mennonieten. Nee, ik bedoel: zijn het geen mormonen in dat boek? Hoi trouwens. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Evie12 0 Geplaatst 10 april 2015 Rapport Share Geplaatst 10 april 2015 Nee, daar geloven ze niet in Amish en Mennonieten liggen wel dicht bij elkaar. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Evie12 0 Geplaatst 10 april 2015 Rapport Share Geplaatst 10 april 2015 Ook hoi Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 10 april 2015 Rapport Share Geplaatst 10 april 2015 Nee, daar geloven ze niet in Amish en Mennonieten liggen wel dicht bij elkaar. Naar mijn weten zijn de Amish een afsplitsing onder leiding van Jakob Ammann en komen ze weer voort uit de Mennonieten en geloven ze wel in Jezus. Amsih vallen gewoon onder de Doperse beweging (anabaptisten), die zoals de geschiedenis laat zien heel erg verdeeld was. Trouwens ken je ook The Mennonite Quarterly Review? Hoe heet het boek? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Evie12 0 Geplaatst 10 april 2015 Rapport Share Geplaatst 10 april 2015 Eenvoudig geloof - door Tricia Goyer Aanpassing er staat op de kaftdat de Amish de gdachte van verlossing en genade verwerpt dus misschien geloven ze wel in Jezus maar niet op die manier Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Vigilate et Orate 0 Geplaatst 10 april 2015 Rapport Share Geplaatst 10 april 2015 Het blok zit er weer op en alles wederom met voldoendes afgesloten Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Evie12 0 Geplaatst 11 april 2015 Rapport Share Geplaatst 11 april 2015 Weer wat suiker afgebouwd; van 4 energiedrank naar 3 of 4 klontjes in élke mok thee en koffie nu 1tje maar Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Evie12 0 Geplaatst 11 april 2015 Rapport Share Geplaatst 11 april 2015 Ben gewoon zo blij dat ik bij Jezus hoor en Hij van mij houdt! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 11 april 2015 Rapport Share Geplaatst 11 april 2015 Dat ik vanavond uit eten ga! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Blenskje Wotskje 0 Geplaatst 11 april 2015 Rapport Share Geplaatst 11 april 2015 Na een jaar een nieuwe baan, en we zijn er allebei blij mee. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 12 april 2015 Rapport Share Geplaatst 12 april 2015 Na een jaar een nieuwe baan, en we zijn er allebei blij mee. Van harte met je nieuwe baan ! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 12 april 2015 Rapport Share Geplaatst 12 april 2015 Ik ben blij voor Blenskje Wotskje dat hij een nieuwe baan heeft. Altijd leuk om te zien dat er iets goeds in iemands leven gebeurt! Verder ben ik blij dat er vanmorgen een mooie dienst van de Opwekkingsconferentie van vorig jaar op Family7 werd uitgezonden aangezien ik vandaag niet naar de kerk kon gaan. En ik ben blij met het feit dat iemand die 10 jaar m'n collega is geweest en waar ik goed contact mee had, inmiddels bij het bedrijf is komen werken waar ik 3 jaar geleden naar ben vertrokken, we dus weer collega's zijn en afgelopen week fijn hebben bijgepraat. En ik ben blij dat ik dit forum ooit ontdekt heb, het veel zegeningen heeft gebracht en het binnenkort toch niet verdwijnt! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 12 april 2015 Rapport Share Geplaatst 12 april 2015 Voldoende gehaald op een moeilijk vak ! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 12 april 2015 Rapport Share Geplaatst 12 april 2015 Vanavond kaartjes besteld voor Brian Doerksen Ede Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 14 april 2015 Rapport Share Geplaatst 14 april 2015 Het mooie weer en mijn nieuwe vrijwilligerswerk Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
henkjan37 0 Geplaatst 14 april 2015 Rapport Share Geplaatst 14 april 2015 beetje veeg teken dat dat reactie 666 is:P Heeft je nieuwe baas toevallig hoorntjes;) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 14 april 2015 Rapport Share Geplaatst 14 april 2015 Gefeliciteerd allemaal. Wat gaan jullie voor werk/vrijwilligerswerk doen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Evie12 0 Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 De zon Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 Gefeliciteerd allemaal. Wat gaan jullie voor werk/vrijwilligerswerk doen? Ik ga vrijwilligerswerk doen bij een organisatie die Bijbels plaatst in onder meer hotels, verzorgingstehuizen en gevangenissen . Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Evie12 0 Geplaatst 16 april 2015 Rapport Share Geplaatst 16 april 2015 Dat ik toch een stuk heb kunnen fietsen en meteen naar de dierenwinkel kon en een eetbaar nachthuis voor de cavia's gekocht heb + een glazen (betere?) waterflesje! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 16 april 2015 Rapport Share Geplaatst 16 april 2015 Het vervroegde weekend Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 16 april 2015 Rapport Share Geplaatst 16 april 2015 Mijn lieve vriend D., waar ik lekker mee gegeten en gedronken en gerookt heb. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Evie12 0 Geplaatst 17 april 2015 Rapport Share Geplaatst 17 april 2015 Wéér het mooie weer! Dank U Heer! Daar kan ik enorm van genieten! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten