Morphogenesis 4 Geplaatst 12 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2013 Is zo'n e-peuk niks voor jou dan? Collega's hier zijn er helemaal blij mee Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 12 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2013 Is zo'n e-peuk niks voor jou dan? Collega's hier zijn er helemaal blij mee Die heb ik al geprobeerd, duurt veel te lang voor daar iets uit komt, maar ik heb zo'n goedkoop ding van het kruidvat. En pleisters en kauwgom heb ik ook al geprobeerd. En dat: nog 1 en daarna stop ik werkt helemaal niet. Nee, maar gewoon cold turkey. Gisteravond was m'n broer het ook zat en hij had nu een griepje, dat was het ideale moment om te stoppen, dus nu zijn we maar samen gestopt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 12 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2013 En nu ben ik blij met de snoepautomaat op m'n werk. Ga 'm maar even legen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 12 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2013 Cold turkey werkt inderdaad het beste, in combinatie met nagaan waarom je rookt. Therapie werkt in veel gevallen beter dan al die dure zooi. Ik ben ook gestopt, rook heel soms nog een sigaret of sigaartje mee voor de gezelligheid maar het lukt me nu al acht jaar om niet structureel te roken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 12 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2013 ... het feit dat ik in zo een koeienoog ga lopen snijden, vet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 12 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2013 Iejoewel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 12 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2013 Gatsie wat was dat vies zeg Heel interessant, maar elke keer als ik bedacht dat het een heus echt oog van een heuse echte koe was, was het toch wel raar. Later als ik groot ben wil ik dierenarts worden dus dit is goeie 'training'. Het was trouwens echt heel leuk om te zien, uiteindelijk kon ik door het hoornvlies heenkijken en kon ik dus zien hoe het hoornvlies alles op de kop projecteert, interessant hoor. Maar hier kan ik nog uren over doorgaan dus ik houd maar op. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 Ik heb dat destijds op school resoluut geweigerd. De docent was zo grappig om zo'n schapenoog door de klas te gooien, en ik zat echt bijna kotsend daar in de klas. Ik kan nog wel kokhalzen als ik daar aan denk. Wat was dat smerig. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 He wat stom van die leraar, lang niet iedereen kan daar tegen. Bij mij waren er ook een paar dames die een paar meter uit het lokaal stonden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 Met Ken, die me net bijna vermoord heeft, zo hard moest ik lachuchchchchchchuchuchuchuch! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 En het feit dat ik net in mijn Bol.com-overzicht zag dat ik 308 euro en 30 cent heb verdiend met het verkopen van onze overbodige boeken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 wauw! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 Ja in twee jaar tijd hè, maar toch, anders lagen ze hier maar te verstoffen. Voelt ook wel goed dat er nu allemaal mensen blij mee zijn. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 Ja in twee jaar tijd hè, maar toch, anders lagen ze hier maar te verstoffen. Voelt ook wel goed dat er nu allemaal mensen blij mee zijn. Tuuuuuurlijk.. zou ik ook zeggen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 Nee srsly. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 13 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2013 @Hongerige Wolf, Je brengt me op een idee! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2013 Let op: - commissie voor Bol.com gaat van het verkoopbedrag af - als je geen DHL-zegel koopt bij Bol.com, gaan de verzendkosten ook nog van je winst af. Maar dit in acht nemende, vind ik tweedehands verkopen via Bol.com de beste manier om van mijn boeken af te komen. Ik heb het ook via Boekwinkeltjes.nl en Marktplaats geprobeerd, maar Bol.com trekt nu eenmaal meer kopers. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 14 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2013 Ik ben vandaag onwijs blij dat ik net mijn doopbewijs uit de brievenbus heb gevist. Dat ga ik aan de pastoor geven en dan kan ik voor Pasen nog gevormd worden. Ik ben echt onwijs opgelucht. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 15 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2013 Ah, yeeees. Na twee dagen heb ik eindelijk de latency problemen opgelost. Nu ben ik klaar om in mijn minihomestudio gitaar op te nemen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 15 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2013 ik ben blij met mezelf. Waarom? Omdat het kan en omdat het mag. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 15 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2013 Gelijk heb je. Ik ben blij met het weer vinden van mijn portemonnee. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 15 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2013 Ik ben blij met het klooster waar ik nu ben. (Voor wie het wil zien: kijk zondag naar de EO, op zoek naar God) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 15 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2013 Ik hoop te kijken, er is ook een begeleider die Nikolaas heet, kent u hem? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 15 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2013 Die begeleiders zijn niet van dit klooster Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 ... het feit datmijn konijnen niet ziek zijn, ondanks dat mijn huisgenoot het wel oké vond om ze brood met honing te geven. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten