Spring naar bijdragen

Nieuw sociaal netwerk voor christenen


Aanbevolen berichten

[preview]Op donderdag 20 mei beleeft digitaal Nederland de primeur met het online gaan van het eerste christelijke sociale netwerk van Nederland: LINCS. Internetondernemer Sjoerd Buurman voegt LINCS.nl toe aan zijn Kruislinks Netwerk, waar ook sites als Kruislinks.nl, Waylf.nl en Crosscards.nl onder vallen. [/preview]

Bijzonder aan LINCS is dat het een breed scala aan functies heeft die speciaal gericht zijn op de christelijke doelgroep. Zo is er een online dienstenmarkt, waar bezoekers diensten kunnen aanbieden, maar ook voor een ander iets kunnen betekenen. Verder kunnen gebruikers een eigen weblog of groep aanmaken, is er een forum en zijn er maar liefst drie verschillende chatboxen.

Studenten van de Christelijke Hogeschool in Ede hebben voor LINCS al verschillende onderzoeken uitgevoerd en werken mee aan de promotie van het sociale netwerk. Op 24 juni zal tijdens het Socializing 2.0 evenement van de CHE de officiële livegang van het netwerk plaatsvinden. Tot die tijd is de betaversie online, bezoekers kunnen al van alle functies gebruik maken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op donderdag 20 mei 2010 08:46:18 schreef Minifan het volgende:

[...]

Het is hier de bedoeling dat deze alleen voor christenen is volgens mij.

Ik zou dan denken 'ga gewoon op Hyves en facebook en voeg alleen christenen toe'. Ook daar kun je 'religie' invullen.

Niet dat ik daar dan behoefte aan heb, niet-christenen kunnen immers erg prettige mensen zijn terwijl christenen wel eens vervelend zijn. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid